اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی زمینی سپاه:

آماده کردن صفوف رزمندگان اسلام از محبوب‌ترین اعمال نزد خداست

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی زمینی سپاه گفت: از محبوب‌ترین اعمال در نزد خداوند متعال آماده کردن یک صف از صف‌های رزمندگان اسلام است.

آماده کردن صفوف رزمندگان اسلام از محبوب‌ترین اعمال نزد خداست

به گزارش خبرنگار فارس از نیشابور، حجت‌الاسلام محمدهادی رضایی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئولان قدیم و جدید حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در آموزشگاه نظامی شهید هاشمی‌نژاد نیشابور افزود: امامان ما بدون استثناء با آمادگی رزم، زندگی می‌کردند و همیشه در کنار قرآن و سجاده، شمشیر داشتند.

وی اظهار داشت: ماموریت اصلی سپاه آمادگی کامل در رزم است و نباید پاسداران ما در میدان عملیات ضعیف باشند و روحانیت هم باید به این موضوع توجه داشته باشند؛ صبر و مقاومت دو اصلی است که در قرآن به ‌صورت مطلق به کار گرفته شده که برای رسیدن به ارزش‌ها باید صبر و مقاومت‌ داشت تا به ارزش‌ها دست یافت.

این مقام مسئول سپاه ادامه داد: روحانی نظامی همین‌طور که به سلامت نیروها توصیه می‌کند باید به سلامت جسمانی خود هم توجه کند.

وی اضافه کرد: از دیدگاه  قرآن در هر سختی، گشایشی است و کسی که سختی‌ها و دشواری‌ها را بر خود هموار می‌کند بعد به آسایش و راحتی می‌رسد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی زمینی سپاه یادآور شد: مسلمانان در برابر هجوم دشمن در قرآن دعوت به پایداری شده‌اند اما دعوت به عقب‌نشینی و سازش نشده‌اند.

رضایی تاکید کرد: باید آنگونه در مقابل دشمن در میدان ظاهر شد که مسلمانان، طعم مجاهدت در سختی را احساس کنند.

وی تصریح کرد: مسلمانان باید همیشه حرکات دشمن را تحت نظر داشته و مراقب باشند که از سوی دشمن غافلگیر نشوند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه ما امتی هستیم که جهان‌خواران و مستکبران عالم دشمنان قسم خورده ما هستند، یادآور شد: اگر قدرت نداشته باشیم حتما در برابر دشمن آسیب می بینیم و باید به آمادگی‌‌های رزم توجه جدی صورت بگیرد.

رضایی با اشاره به اینکه داشتن قدرت در دنیا سبب می‌شود که امنیت برای کشور حفظ شود، عنوان کرد: محبوب‌ترین اعمال در نزد خدای متعال آماده کردن یک صف از صف‌های رزمندگان اسلام است.

وی خاطرنشان کرد: دومین اقدام که در نزد خداوند محبوب  است را صله‌رحم و توجه به خویشاوندان اعلام کرد.

در این مراسم حجت‌الاسلام محمد دارابی مسئول قدیم حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در آموزشگاه نظامی شهید هاشمی‌نژاد نیشابور به افتخار بازنشستگی نائل آمد و از او تقدیر شد و حجت‌الاسلام محمدجواد محمدیاران مسئول قبلی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در یگان 33 المهدی(عج) شهرستان جهرم استان فارس به‌عنوان مسئول جدید حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در آموزشگاه نظامی شهید هاشمی‌نژاد نیشابور معرفی شد.

انتهای پیام/2202/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول