اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر خبر داد

حذف 3 نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های دشتستان

معاون مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر از حذف 3 نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های دشتستان خبر داد.

حذف 3 نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مرتضی پروانه پیش از ظهر امروز در بازدید از جاده‌های دشتستان اظهار داشت: توسعه راه و بزرگراه از اولویت‌های مهم وزارت راه و شهرسازی است و در این مسیر اهتمام جدی داریم.

وی افزود: ایمن‌سازی جاده‌ها و بهبود شرایط آمد و شد از اساسی‌ترین برنامه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان است و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

معاون مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در دشتستان هم‌اکنون در احداث راه اصلی و بزرگراه اقدامات زیربنایی انجام گرفته و این امر موجبات تسهیل در رفت و آمد شده است.

پروانه از حذف 3 نقطه حادثه‌خیز در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: با عنایت به پیگیری‌های انجام شده در راستای حذف و اصلاح نقاط حادثه‌خیز زودبازده، این اداره کل 3 نقطه حادثه خیز در محور بوشهر – دالکی – کنارتخته را طی یکسال اخیر حذف کرده که شامل حذف نقاط کور و ترانشه‌برداری در محور مذکور است.

وی افزود: حذف و اصلاح این نقاط با نظارت اداره نگهداری راه‌ها منجر به افزایش ایمنی محور، افزایش فاصله دید، کاهش تصادفات و ایجاد باند اضطراری در مواقع بحران می‌شود.

پروانه یادآور شد: حجم عملیات خاکبرداری در این عملیات‌ها حدود 100 هزار متر مکعب با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال صورت پذیرفته است.

وی گفت: از تمام توان و امکانات موجود برای بهبود وضعیت راه‌های استان بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/2452/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول