اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان خبر داد

مشارکت دانش‌آموزان دشتستانی در مرحله ملی مشاعره رضوی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان از مشارکت دانش‌آموزان دشتستانی در مرحله ملی مشاعره رضوی خبر داد.

مشارکت دانش‌آموزان دشتستانی در مرحله ملی مشاعره رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کرم باقری صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: مقوله فرهنگ از مسائل مهم هر جامعه انسانی است و در سال‌های اخیر با جدیت مسئولان دشتستان اقدامات گسترده‌ای در این زمینه صورت گرفته است.

وی افزود: تقویت شاخصه‌های فرهنگی دشتستان از اولویت‌هایی است که در سال‌های اخیر همگام با توسعه زیرساخت‌ها و امکانات فرهنگی در این شهرستان شاهد آن بوده‌ایم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: افزایش سطح کیفی فعالیت‌های فرهنگی و هنری از اولویت‌هایی است که این اداره به آن توجه دارد و در فعالیت‌های مختلف برای تحقق آن تلاش می‌کنیم.

باقری ادامه داد: در سال‌های اخیر هنرمندان دشتستانی به موفقیت‌های ارزشمندی دست یافته‌اند که این مهم در سایه کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی حاصل شده است.

وی ترویج فرهنگ و هنر اسلامی را یکی از مهم‌ترین وظایف هنرمندان دانست که می‌تواند در توسعه و بالا بردن ارزش‌های اسلامی و نهادینه کردن آن در جامعه تاثیرگذار باشد.

این مسئول اظهار داشت: جشنواره بزرگ شعر رضوی از برجسته‌ترین برنامه‌های فرهنگی و اسلامی است که در سال‌های اخیر در استان بوشهر به آن توجه خوبی شده و در این زمینه عملکرد بسیار خوبی شاهد بوده‌ایم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان عنوان کرد: دبیرخانه جشنواره شعر رضوی شهرستان دشتستان در ماه‌های گذشته همواره با حساسیت بالایی برای حضور مشاعره‌کنندگان دشتستانی در این جشنواره داشته است.

باقری ادامه داد: در بحث مشاعره رضوی در حوزه دانش‌آموزی دشتستان عملکرد موفقی داشته‌ایم و شاهد حضور 2 دانش‌آموز دشتستانی در مرحله رقابت ملی مشاعره رضوی خواهیم بود.

وی عنوان کرد: در شهرستان دشتستان شاهد مشارکت 80 دانش‌آموز در مشاعره رضوی بودیم که از این میان هشت نفر برگزیده و به مرحله استانی مشاعره رضوی ارسال شدند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان گفت: از بین دانش‌آموزان دشتستانی شرکت کننده در مرحله استانی مشاعره رضوی 2 نفر موفق به کسب رتبه‌های اول و سوم استانی شدند که شاهد حضور آن‌ها در رقابت‌های مرحله ملی مشاعره رضوی خواهیم بود.

باقری یادآور شد: این موفقیت در سایه تلاش همه جانبه هنرمندان دشتستان حاصل شده و آن‌را به تمامی جامعه فرهنگی شهرستان تبریک می‌گوییم.

انتهای پیام/2452/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول