اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان خبر داد

برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف در شهرستان دشتستان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان از برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف در این شهرستان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف در شهرستان دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کرم باقری صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های فرهنگی شهرستان دشتستان از مهم‌ترین رویکردهای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان است که در برنامه‌‌ریزی‌های مختلف برای تحقق آن کوشیده‌ایم.

وی افزود: در شهرستان دشتستان توان و پتانسیلی بالا در عرصه فرهنگی و هنری وجود دارد و با برنامه‌ریزی همه‌جانبه مسئولان درخشش این استعدادها به نفع شهرستان ممکن خواهد بود و در حوزه فرهنگ و ارشاد از هیچ اقدامی در این زمینه دریغ نخواهیم کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: آشنایی با نیازها و دغدغه‌های فعالان فرهنگی و هنری این شهرستان از ویژگی‌ها و خصوصیات ارزنده‌ای است که مسئولان این شهرستان را در ارائه خدمات مطلوب و کارآمد به هنرمندان و فعالان فرهنگی یاری کرده است.

باقری بیان داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان در سال‌های اخیر همواره به مناسبت‌های ملی و مذهبی توجه خاص داشته و شاهد اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی متنوع بر اساس مناسبت‌های تاریخی در مناطق مختلف شهرستان دشتستان بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: برگزاری برنامه‌های دهه کرامت رویکرد مهمی است که در ماه‌های اخیر به آن توجه داشته‌ایم و بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته با کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد دشتستان در این ایام شاهد برگزاری بالغ بر 140 برنامه و 13 ویژه برنامه دهه کرامت در این شهرستان خواهیم بود.

این مسئول با اشار هبه ضرورت برگزاری نشست‌های تبیین فرهنگ حجاب، اذعان داشت: برگزاری نشست‌های کارشناسی در بحث حجاب از اقدامات ارزشمندی است که طی سال‌های اخیر اقدامات وسیعی در این خصوص صورت گرفته و در دهه کرامت نیز شاهد تداوم این امر خواهیم بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف در فرهنگ‌سرای شهرستان دشتستان اقدام شاخصی است که به مناسبت دهه کرامت در موضوع حجاب شاهد آن خواهیم بود و این نمایشگاه از 20 تا 30 شهریورماه به فعالیت می‌پردازد.

باقری افزود: برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی مرتبط با موضوعات اسلامی و دهه مبارک کرامت از دیگر اقداماتی است که در دهه مبارک کرامت شاهد آن هستیم و در این نمایشگاه گروه هنری هشت نفره که در زمینه آثار دینی فعالیت دارند، آثار هنری خود را به نمایش می‌گذارند.

وی یادآور شد: در این نمایشگاه بیش از 40 اثر نفیس در رشته‌های خطاطی، نقاشی، طراحی، کاریکاتور و ... برای عموم به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/2452/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول