اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان خبر داد

عرضه لوازم‌التحریر با نمادهای ملی و مذهبی در دشتستان

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان از عرضه لوازم‌التحریر با نمادهای ملی و مذهبی در دشتستان خبر داد.

عرضه لوازم‌التحریر با نمادهای ملی و مذهبی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدحسین احمدی صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه‌های فصلی و تخصصی از رویکردهای مهمی است که در سال‌های اخیر به‌منظور پاسخگویی به نیازهای مردم شاهد بوده‌ایم.

وی افزود: افزایش کارآیی نمایشگاه‌ها از اولویت‌هایی است که در نمایشگاه‎های اخیر شهرستان به آن توجه داشته‌ایم و تمام تلاش خود را برای توزیع کالاهای مورد نیاز مردم به‌کار گرفته‌ایم.

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: استقبال مردم از نمایشگاه‌های مختلف نمودی از رضایت‌مندی ایشان از وضعیت نمایشگاه‌ها است.

احمدی اظهار داشت: توجه به فرهنگ مردم و سلایق اقشار مختلف جامعه مولفه مهمی است که در تمامی نمایشگاه‌های توزیع باید مورد توجه قرار گیرد و بر این اساس برنامه‌ریزی شود.

وی عنوان کرد: نمایشگاه توزیع کالاهای مورد نیاز مدارس مانند پوشاک و لوازم‌التحریر اقدام مهمی است که در آستانه سال تحصیلی در شهرستان دشتستان شاهد آن هستیم.

این مسئول اظهار داشت: تعدیل قیمت لوازم‌التحریر و پوشاک دانش‌آموزان به‌منظور رفاه اقتصادی شهروندان دشتستانی اولویت مهمی است که در این نمایشگاه شاهد آن هستیم و اجناس توزیعی در این نمایشگاه با تخفیف 10 تا 20 درصدی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان عنوان کرد: استفاده از کالاهای داخلی موضوع مهمی است که در دیدار با متقاضیان غرفه‌های توزیع در نمایشگاه طرح ویژه مدارس دشتستان شاهد آن خواهیم بود.

احمدی اظهار داشت: توزیع کالاهای تولید داخل در نمایشگاه‌ها سبب ترویج مصرف این کالاها و ترغیب مردم به استفاده از کالاهای داخلی می‌شود.

وی عنوان کرد: در زمینه توزیع لوازم‌التحریر، عرضه لوازم‌التحریر با نمادهای ملی و مذهبی اولویت نخست اداره صنعت، معدن و تجارت است و در این زمینه مذاکراتی با عرضه‌کنندگان این کالاها داشته‌ایم.

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان گفت: در روند برگزاری نمایشگاه تسهیلاتی برای غرفه‌های توزیع لوازم‌التحریر اسلامی در نظر گرفته‌ایم که این امر سبب تشویق عرضه‌کنندگان لوازم‌التحریر به توزیع این اجناس می‌شود.

احمدی اظهار داشت: در صورت همکاری شهرداران و بخشداران و آمادگی غرفه‌داران در مراکز بخش‌ها نیز شاهد برگزاری غرفه‌های توزیع لوازم‌التحریر اسلامی خواهیم بود.

وی افزود: نبود جایگاه مناسب در بخش‌های شهرستان از مسائلی است که برگزاری نمایشگاه در این مناطق را با مشکلاتی مواجه کرده است.

انتهای پیام/2452/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول