اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

امام رضا(ع) با معرفی اسلام ناب در برابر انحرافات ایستادگی کرد

امام جمعه برازجان گفت: امام رضا(ع) اسلام ناب و اصیل را معرفی کرد و در برابر انحرافات ایستادگی کرد.

امام رضا(ع) با معرفی اسلام ناب در برابر انحرافات ایستادگی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: دوری از گناه و ناپاکی از ویژگی‌های انسان مومن و متقی است که همواره باید مد نظر قرار گیرد.

وی با تبریک میلاد امام رضا(ع) و آغاز دهه کرامت افزود: امام رضا(ع) در 11 ذیقعده متولد شدند و در ماه صفر 203 به شهادت رسیدند و پیامبر اسلام(ص) به صراحت نام ایشان را ذکر کرده‌اند.

امام جمعه برازجان خاطرنشان کرد: امام رضا(ع) بیش از 20 سال امامت کردند و با هارون، امین و مامون معاصر بوده است.

مصلح تصریح کرد: حضرت امام رضا(ع) در علم سرآمد دیگران بوده و در عصمت و پاکیزگی نیز سرآمد بود و در کلام نیز کلیم‌ترین افراد بوده است.

وی با بیان اینکه این امام عظیم‌الشان موهبات بسیار زیادی داشته‌اند گفت: امام رضا(ع) اسلام ناب و اصیل را معرفی کرد و در برابر انحرافات ایستادگی کرد.

امام جمعه برازجان در ادامه به دیدار ائمه جمعه با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گزارشی از سمینار سراسری ائمه جمعه سراسر کشور ارائه کرد.

مصلح به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با ائمه جمعه اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب بر لزوم نگاه کلان و واقع‌بینانه ائمه جمعه به مسایل روز داحل و خارج تاکید داشتند.

وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب به ائمه جمعه در ارتباط با محتوای خطبه‌ها توصیه کردند و خواستار پاسخگویی ائمه جمعه به شبهات و سئوالات مردم شدند.

امام جمعه برازجان بیان کرد: ترویج سبک زندگی اسلامی و تشریح نقش سازنده ائمه جمعه در فرهنگ جامعه از محورهای مهم سمینار سراسری ائمه جمعه بوده است.

مصلح همچنین بر لزوم برگزاری باشکوه مراسمات دهه کرامت در دشتستان تاکید کرد و خواستار همکاری مسئولان برای برگزاری مطلوب این مراسمات شد.

انتهای پیام/2452/ح30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول