اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

سرمایه‌گذاری جهان استکبار اکنون در عرصه‌های فرهنگی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: امید استکبار جهانی در پی مقاومت ملت بزرگ ایران اسلامی در عرصه اقتصادی به یاس تبدیل شده به نحوی که رویکرد خود را به سرمایه‌گذاری در حوزه فرهنگی تغییر داده‌اند.

سرمایه‌گذاری جهان استکبار اکنون در عرصه‌های فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان جم اظهار داشت: امروز وظیفه همه ما در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان سنگین است و باید از امکانات موجود بهره ببریم و نسبت به ترویج دین همت کنیم.

وی افزود: دشمنان به شدت بر روی باورها و اعتقادات نسل جوان کار می‌کنند و از این طریق می‌خواهند جوانان را منحرف کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر به ویژگی‌های نظام اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران در واقع ماهیتی فرهنگی دارد.

سروستانی تصریح کرد: امروز امید استکبار جهانی در پی مقاومت ملت بزرگ ایران اسلامی با تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت در عرصه اقتصادی به یاس تبدیل شده به نحوی که رویکرد خود را به سرمایه‌گذاری در حوزه فرهنگی تغییر داده‌اند.

وی عنوان کرد: مقابله با آسیب‌ها و شبهاتی که روزانه مطرح می‌شود از رسالت‌های مجموعه‌های فرهنگی و از جمله سازمان تبلیغات اسلامی است.

این مسئول ادامه داد: اختصاص مکان مناسب و اعتبار کافی برای راه‌اندازی دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی صدرا در شهرستان‌های استان از اولویت‌های سازمان تبلیغات اسلامی است.

سروستانی افزود: این دبیرستان‌ها می‌توانند بستر لازم برای تقویت عقاید نسل جوان و تربیت نیروهایی مدیر و توانمند را فراهم کنند چراکه فارغ‌التحصیلان این مدارس یا به دانشگاه راه پیدا می‌کنند و یا در حوزه‌های علمیه مشغول به تحصیل خواهند شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به اهمیت پیوست فرهنگی اظهار داشت: توجه به پیوست فرهنگی عامل موثر تقویت باورهای دینی و ارتقای سطح معلومات دینی محسوب می­‌شود.

وی عنوان کرد: پیوست فرهنگی از طرح‌های جامعی است که با هدف ساماندهی فعالیت‌های فرهنگی تدوین شده و زمینه سرمایه‌گذاری دستگاه‌های اقتصادی در حوزه فرهنگ را تسهیل می‌کند.

انتهای پیام/2451/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول