اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر جم:

رویکرد شورای چهارم جم توجه به مسائل فرهنگی است

رئیس شورای اسلامی شهر جم گفت: رویکرد شورای چهارم جم توجه به مسائل فرهنگی است و با تمام توان در این مسیر تلاش خواهیم کرد.

رویکرد شورای چهارم جم توجه به مسائل فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، افشین پریشان پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: شورای اسلامی جم در راستای رشد و پیشرفت جم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از تجربیات و نظرات با تشکیل هسته‌های مشاوره‌ای افزود: استفاده از خرد جمعی برای پیشرفت امری لازم است.

رئیس شورای اسلامی شهر جم با تقدیر از خدمات و زحمات اعضای دوره پیشین شورای شهر جم به ویژه سجادی رئیس دوره سوم خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های ما در شورا، استفاده از تجربیات و نظرات اعضای ادوار سابق و کاندیدهای شورای شهر جم است که با تشکیل هسته‌های مشاوره‌ای انجام می‌پذیرد.

پریشان با اشاره به اینکه یکی از ضعف‌های دوره‌های قبلی شورا به اعتراف اعضاء، کارهای فرهنگی بوده است تاکید کرد: توجه به مسائل فرهنگی یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های پیش‌روی اعضاء در دوره جدید است که با میزان و قوت بیشتری پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به برخی ظرفیت‌های فرهنگی شهرستان بر لزوم حمایت از فعالان و افراد توانمند در حوزه‌های مختلف فرهنگی تاکید کرد و گفت: شهرستان جم دارای پیشینه‌ فرهنگی غنی است و امروز نیز می‌تواند با توجه مسئولین و حمایت جدی‌تر در این مقوله شاهد رونق فعالیت‌های فرهنگی باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر جم ابراز داشت: حمایت از هنرمندان رشته‌های مختلف مانند عکس و خوشنویسی، پاسداشت و احیاء سنت‌های نیک گذشته مانند کتابخوانی و حمایت جدی از نویسندگان و پژوهشگران برای خلق آثار مکتوب از جمله برنامه‌های این شورا است.

وی از تأسیس پژوهشکده برای استفاده دانشگاهیان و پژوهشگران در جم خبر داد و گفت: حمایت از دانشگاه‌های شهرستان و استفاده از توانمندی‌های آنان و تدوین تقویم فرهنگی از جمله برنامه‌های فرهنگی مد نظر شورای اسلامی جم است.

انتهای پیام/2451/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول