اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای اسلامی جم مطرح کرد

ضعف زیرساخت‌های مخابراتی در شهرستان جم

نایب رئیس شورای اسلامی شهر جم گفت: زیرساخت‌های شهر و شهرستان در برخی موارد دارای مشکلات بسیار اساسی است و برای مثال در حوزه مخابرات ابتدایی‌ترین نیازهای شهرستان نیز بر روی زمین مانده است.

ضعف زیرساخت‌های مخابراتی در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، اسدالله نیکخواه پیش از ظهر امروز در نشست با رسانه‌های شهرستان جم اظهار داشت: خدمات‌رسانی به مردم از اولویت‌های این مجموعه است و باید از همه امکانات و توانمندی موجود برای این مهم بهره ببریم.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به خدمات باید مورد توجه بیشتر باشد و نباید کم‌کاری صورت گیرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر جم با تقدیر از اعضای دوره سابق شورا به‌ویژه رئیس دوره قبل بر اهمیت جایگاه رسانه‌ها تاکید کرد و یادآور شد: سهم بزرگی از توسعه شهرستان بر دوش خبرنگاران است و امیدواریم همکاری متقابل موجب کمک به توسعه متوازن شود.

نیکخواه لزوم توجه به مسائل فرهنگی را مورد اشاره قرار داد و افزود: احساس می‌شود که به دلیل پیش رفتن شهرستان به سمت صنعت، شاهد رشد تک بعدی هستیم که باید به این مسئله توجه جدی شود.

وی گفت: زیرساخت‌های شهر و شهرستان در برخی موارد دارای مشکلات بسیار اساسی است و برای مثال در حوزه مخابرات ابتدایی‌ترین نیازهای شهرستان نیز بر روی زمین مانده است.

این مسئول با بیان این‌که مخابرات و ارتباطات جزء زندگی روزمره مردم است، ادامه داد: واگذاری خط تلفن به مردم دارای مشکلات فراوانی است و بسیاری از خطوط واگذار شده نیز از امکانات حداقلی مانند امکان اتصال به اینترنت که نیاز همه خانواده‌ها است نیز برخوردار نیست.

نیکخواه افزایش درآمد پایدار شهرداری را امری ضروری خواند و گفت: ما از مردم رای گرفته‌ایم و باید از مردم حمایت کنیم و یکی از راه‌های این حمایت درآمد بدون دغدغه برای شهرداری است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر جم به موضوع مهم الحاق روستاها به شهر و توسعه شهر جم پرداخت و اظهار داشت: توسعه شهر جم یک نیاز جدی است و باید یکسری روستاها به شهر ملحق شوند.

نیکخواه، زیبایی شهر و افزایش سرانه اعتباری را منوط به گسترش و توسعه شهر خواند و افزود: در کنار الحاق روستاها به شهر، باید توسعه متوازن در همه نقاط را مورد توجه قرار داد و از تراکم در بخشی از شهر جداً خودداری کرد.

وی برگزاری جلسات علنی به صورت مستمر، تعامل با دستگاه‌های اجرایی و ایجاد همگرایی در سطح شهرستان و حمایت از سرمایه‌های انسانی را از دیگر برنامه‌های پیش روی شورای شهر جم اعلام کرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر جم تصریح کرد: به مردم قول می‌دهیم که در راستای خدمتگزاری به آنان تمام توان خود را خواهیم گذاشت و مردم خواهند دید که در عرصه خدمتگزاری، هیچگونه خللی ایجاد نخواهد شد.

انتهای پیام/2451/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول