اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر آبادان خواستار شد

لزوم به‌کارگیری نیروهای بومی توسط شهرداری آبادان

عضو شورای شهر آبادان خواستار استفاده و به‌کارگیری نیروهای بومی توسط شهرداری این شهر شد.

لزوم به‌کارگیری نیروهای بومی توسط شهرداری آبادان

ناصر کعبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: جلسه نهایی انتخاب شهردار با حضور فرماندار، معاون وی، اعضای شورا و اصحاب رسانه در محل فرمانداری و به صورت علنی برگزار شد که بسیار در خور شان و مطلوب بود.

وی افزود: این جلسه منطقی، با اصول و با شرایط دموکراسی بسیار خوب برگزار شد که این امر جای تقدیر و تشکر دارد.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان تصریح کرد: از شهردار فعلی انتظار داریم که به وعده‌های داده شده خود عمل کند و اصولی که برای چارچوب عمرانی شهر و به ویژه حاشیه شهر در نظر گرفته‌اند را اجرایی کند.

وی در خصوص رای گیری جلسه نهایی انتخاب شهردار طی دو مرحله تصریح کرد: به هر حال هشت گزینه برای تصدی و مدیریت شهرداری وجود داشت و به نظر من این رای گیری مظهر دموکراسی بود زیرا شهردار با اکثریت آرا ابقا شد.

کعبی همچنین عنوان کرد: اختلاف نظر در شورا بوده و هم‌اکنون نیز وجود دارد اما مهمترین کار این بود که شهردار انتخاب شود و مطمئنا بعد از انتخاب شهردار چنین مشکلاتی نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: اعضای شورا همه به اصول شورا پایبند هستند و قرار نیست اختلاف نظراتی که تا پایان دوره شورا وجود دارد به منافع و مصالح مردم خدشه‌ای وارد کند.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان خاطرنشان کرد: نخستین گامی که شهردار در مدیریت جدید خود باید آن را مدنظر قرار دهد استفاده و به‌کارگیری از نیروهای بومی است زیرا این نیروها شناخت بیشتری به منطقه دارند و مطمئنا می‌توانند تاثیرگذارتر باشند.

انتهای پیام/ 72001/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول