اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر مریانج:

شهردار مریانج معرفی شد

رئیس شورای اسلامی شهر مریانج گفت: اعضای شورای شهر مریانج با اکثریت آرا محسن معصوم‌علیزاده را به عنوان شهردار مریانج انتخاب و معرفی کردند.

شهردار مریانج معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عصر امروز آئین تودیع اعضای شورای سوم و معارفه شورای چهارم شهر مریانج با حضور نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه مریانج، اعضای شورای سوم و چهارم و برخی از مسئولان شهرستان همدان برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر مریانج با بیان اینکه شورای منتخب با همدلی، هماهنگی و روحیه بسیجی تاکنون 32 جلسه با 170 نفرساعت جلسه ترتیب داده است، اظهار کرد: با توجه به نیم‌‌قرن قدمت شهرداری در مریانج در خصوص انتخاب شهردار بومی حساسیت وجود داشت که در نهایت فردی بومی، متعهد و متخصص را برای تصدی شهرداری مریانج انتخاب کردیم.

علیرضا چایانی افزود: محسن معصوم‌علیزاده از سوی شورای مریانج به عنوان شهردار این شهر انتخاب و معرفی شده است.

وی با اشاره به اینکه باید با استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود با ارائه راهکارهای مناسب، شهری آباد و درخور مردم آن ساخته شود، ابراز داشت: شورای مریانج برای پیشبرد برنامه‌های خود از نظرات و پیشنهادات مردم و مسئولان استفاده خواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر مریانج با بیان اینکه ریاست شورا، سخنگو و مسئولیت کمیسیون خدمات شهری به عهده خود اوست اضافه کرد: حمیدرضا مظاهری به عنوان نایب‌رئیس و مسئول کمیسیون فرهنگی، امیر فرهادی به عنوان مسئول کمیسیون اجتماعی، ابراهیم تراویده به عنوان مسئول کمیسیون ماده 100 و 77 و همچنین مجتبی خورشیدی علاوه بر نماینده شورای شهرستان به عنوان مسئول کمیسیون عمرانی انتخاب شدند.

انتهای پیام/89019/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول