اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته دوم لیگ برتر فوتسال

پیروزی هلال احمر مقابل شهرداری / هت‌تریک شریف‌زاده در نبرد همشهری‌ها

در هفته دوم لیگ برتر فوتسال کشور تیم هلال احمر مقابل شهرداری تبریز به برتری رسید.

پیروزی هلال احمر مقابل شهرداری / هت‌تریک شریف‌زاده در نبرد همشهری‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، دومین دربی فوتسال تبریز امشب بین تیم‌های هلال احمر و شهرداری تبریز در سالن پورشریفی برگزار شد که در نهایت این بازی با نتیجه 5 بر 4 به سود تیم هلال احمر آذربایجان شرقی به پایان رسید.

در این دیدار ابتدا تیم هلال احمر با گل‌های جواد منتظر و شهرام شریف‌زاده از شهرداری پیش افتاد تا نیمه اول با برتری شاگردان خبیری به اتمام رسد.

در ادامه بازی افشین سپه فاصله را به یک گل کاهش داده و یک گل به خودی از سوی بازیکنان تیم هلال احمر بازی را به تساوی کشاند.

هلال احمر که پیروزی را از دست رفته می‌دید بر فشار حملات خود افزود و با گل شهرام شریف‌زاده باز هم از شهرداری پیش افتاد، اما شهرداری این بار توسط وحید شفیعی به گل تساوی دست یافت.

فرار و گریز تیم‌های شهرداری تبریز با هلال احمر همچنان ادامه دارد و ابتدا مصطفی اخلاصیان گل چهارم هلال احمر را وارد دروازه تیم شهرداری کرد، اما وحید شفیعی باز هم بازی را به تساوی کشاند.

در نهایت در لحظات پایانی بازی شهرام شریف‌زاده هت‌تریک کرد و با زدن گل سوم خود و گل پنجم تیمش موجب پیروزی تیم هلال احمر شد تا این تیم انتقام شکست در هر دو بازی فصل گذشته را از تیم شهرداری بگیرد.

هلال احمر در هفته اول این رقابت‌ها با نتیجه 5 بر یک مغلوب دبیری تبریز شده بود و شهرداری نیز 6 بر 2 تأسیسات دریایی را مغلوب کرده بود.

فردا تیم فوتسال دبیری دیگر نماینده تبریز میزبان فرش آرای مشهد است.

انتهای پیام/60002/ذ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول