اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره بانک توسعه تعاون اعلام کرد

توسعه پایدار و کاهش اختلاف طبقاتی با گسترش تعاونی‌ها

رئیس هیئت مدیره بانک توسعه تعاون گفت: گسترش تعاونی‌ها در کشور یکی از راهکارهای کم کردن اختلاف طبقاتی و ایجاد توسعه پایدار است.

توسعه پایدار و کاهش اختلاف طبقاتی با گسترش تعاونی‌ها

به گزارش خبرنگار فارس از مشهد، ماشاءالله عظیمی دوشنبه شب در هشتمین همایش تجلیل از برترین تعاونی‌های کشوری و استانی اظهار کرد: تعاون یکی از توصیه‌هایی است که در قانون روی آن بسیار تاکید شده است.

وی تصریح کرد: برای رسیدن به حماسه اقتصادی که در منویات مقام معظم رهبری به آن تاکید زیادی شده باید مردم وارد عمل شوند و بهترین گزینه ورود و مشارکت مردم در بخش های اقتصادی، تعاونی‌ها است.

رئیس هیئت مدیره بانک توسعه تعاون ادامه داد: هر قدر بیشتر مردم در صحنه‌های اقتصادی و مشارکتی حضور داشته باشند و بیشتر در منابع کشور سهیم شده و رشد اقتصادی بیشتر می‌شود.

عظیمی با اشاره به نظام سرمایه‌داری که در کشورهای غربی حاکم است، اذعان کرد: تمام کشورهایی با این نظام پیش رفته‌اند مشکلات بسیاری دارند و دچار رکود اقتصادی شده و به نوعی به سمت اقتصاد با محوریت تعاونی‌ها حرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه استان خراسان رضوی در بیشتر زمینه ها استان پویایی است، خاطرنشان کرد: با استفاده از منابع انسانی جوان و متخصص این استان و ورود آنها در شرکت‌های تعاونی می‌توان پویایی را بیش از پیش به این استان وارد کرد.

انتهای پیام/2202//ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول