اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان خبر داد

توزیع 2 هزار تن برنج در استان زنجان

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان از توزیع دو هزار تن برنچ در استان زنجان خبر داد.

توزیع 2 هزار تن برنج در استان زنجان

رسول منصوری امروز در گفت‌‌‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان امسال مقدار دو هزار تن برنج وارداتی و حدود سه هزار تن شکر در قالب طرح ضیافت و نمایشگاه‌های تنظیم بازار توزیع شد.

وی همچنین به توزیع 3 هزار تن شکر در این مدت اشاره کرد و گفت: طی ماه رمضان شکر توسط شرکت غله مستقیماً از کارخانجات تولیدی این محصول تحویل عاملین توزیع شد.

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه برنامه حمل برنج وارداتی به مقصد انبارهای شرکت غله استان به مقدار 1500 تن در حال انجام است، تصریح کرد: در حال حاضر برنج و حبوبات به میزان کافی ذخیره‌سازی شده است.

وی افزود: ذخایر کالاهای اساسی در تنظیم قیمت بازار موثر بوده و در راستای تامین سبد خانوار و ارزاق مردم در مواقع لزوم به بازار عرضه می‌شود.

منصوری ادامه داد: با تداوم حمل کالاهای اساسی اختصاصی به استان، مشکل محدودیت فضای ذخیره‌ای مجدداً محسوس بوده به طوریکه مقدار کالای انباشته شده در انبارها بیشتر از ظرفیت استاندارد است.

وی در پایان متذکر شد: شایسته است فضای بیشتری از انبارهای اسکلت فلزی (مجموعه انباری خیابان بعثت) برای کالاهای اساسی در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/73005/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول