اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش کمیسیون ماده 11 تعزیرات صورت گرفت

پیشگیری از عرضه 1000 تن برنج غیربهداشتی

با تلاش فعالان کمیسیون ماده 11 تعزیرات معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از عرضه یک‌هزار تن برنج انبار شده در محل غیربهداشتی به بازار پیشگیری شد.

پیشگیری از عرضه 1000 تن برنج غیربهداشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی این شهر، سرپرست کمیسیون ماده 11 تعزیرات و مشاور حقوقی معاونت درمان این دانشگاه اظهار داشت: بر حسب گزارش کارشناسان مرکز بهداشت شهدای انقلاب شیراز مبنی بر انبار غیرمجاز مقادیر قابل توجهی برنج، بازرسان ویژه کمیسیون ماده 11 تعزیرات با هماهنگی کارشناسان مرکز بهداشت انقلاب و اداره نظارت بر مواد غذایی دانشگاه به محل مورد نظر اعزام شدند.

ایرج بهشتی‌نژاد افزود: پس از حضور کارشناسان در محل و بازدید از انبار مشخص شد که محل انبار این برنج‌ها غیربهداشتی بوده و اصول و موازین بهداشتی در انبار کردن آنها رعایت نشده است.

وی ابراز داشت: بر این اساس پس از بررسی محل توسط کارشناسان کمیسیون ماده 11 تعزیرات این دانشگاه و با حضور قاضی اداره کل تعزیرات حکومتی، حدود یک‌هزار تن برنج انبار شده توقیف شد.

بهشتی‌نژاد بیان کرد: این برنج‌ها در انبار یکی از شرکت‌های تولیدکننده محصولات صنعتی واقع در شهرک صنعتی بزرگ شیراز انبار شده بود که برحسب بررسی کارشناسان شرایط این محل برای نگهداری از این محصول نامناسب بود.

وی گفت: تا زمانی که شیوه ورود و همچنین سلامت این برنج‌ها برای عرضه در بازار مورد بررسی قرار گیرد، از عرضه آنها جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/2448/ق/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول