اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خبر داد

توزیع یک‌هزار تن برنج در شهرستان دشتستان

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان از توزیع یک‌هزار تن برنج در این شهرستان خبر داد.

توزیع یک‌هزار تن برنج در شهرستان دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدحسین احمدی ظهر امروز در نشست با کارکنان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان اظهار داشت: هدف تمامی مسئولان باید ارتقای شهرستان و مجموعه تحت مدیریت ایشان باشد و از تمامی امکانات در این زمینه بهره ببرند.

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: حوزه بازرگانی داخلی یکی از مسئولیت‌هایی است که این اداره در ارتباط با آن ایفای نقش می‌کند و با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود در شهرستان دشتستان باید برای تقویت حوزه بازرگانی داخلی در این شهرستان تلاش کنیم.

احمدی بیان داشت: انعکاس پتانسیل‌‌های شهرستان در عرضه محصولات شهرستان دشتستان به مرکز و دیگر دستگاه‌های اجرایی در سطح شهرستان از اقداماتی است که با پیگیری‌های این اداره شاهد تحقق آن بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: تامین مایحتاج و اقلام ضروری و مورد نیاز شهروندان دشتستانی از اولویت‌هایی است که این اداره به آن توجه داشته و در این زمینه اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است.

این مسئول اذعان داشت: پیگیری لازم جهت توزیع یک‌هزار تن انواع برنج و 1500 تن شکر بین عاملین توزیع در شهرستان دشتستان از اقدامات برجسته‌ای است که با همت مسئولان صنعت، معدن و تجارت دشتستان محقق شده است.

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان عنوان کرد: نظارت بر نحوه توزیع و عرضه کالاهای اساسی در بازار از مسائلی است که این اداره به‌منظور رعایت عدالت در توزیع اجناس ضروری به آن توجه داشته است.

احمدی در ارتباط با توزیع مرغ و گوشت قرمز در دشتستان ابراز داشت: پیگیری به‌منظور جذب و توزیع 570 تن مرغ منجمد و گرم و 30 تن گوشت قرمز جهت تعدیل قیمت‌ها را در بازار دشتستان شاهد بوده‌ایم.

وی افزود: اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان به‌منظور همکاری با هئت‌های مذهبی در توزیع نذورات شاهد پیگیری لازم به‌منظور توزیع 50 تن انواع برنج، 30 تن شکر و 10 تن گوشت قرمز برای نذورات ماه‌های محرم و صفر 1391 بوده‌ایم.

احمدی با اشاره به اینکه در ایام نوروزی اقدامات اساسی به‌منظور تعدیل قیمت میوه در بازار دشتستان داشتیم، گفت: به منظور تعدیل قیمت‌ها جذب و توزیع پرتقال در ایام نوروز به‌میزان 300 تن در بازارهای این شهرستان را شاهد بوده‌ایم.

انتهای پیام/2452/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول