اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس شورای شهر اردبیل خواستار شد

تلاش و کوشش مضاعف کارکنان شهرداری اردبیل

نائب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: انتظار ما در دور جدید فعالیت شهرداری این است که مدیران، معاونان و کارشناسان شهرداری اردبیل همپای شهردار تلاش و کوششی جدی و مضاعف داشته باشند.

تلاش و کوشش مضاعف کارکنان شهرداری اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد زنجانی صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه سه اظهار داشت: شهرداری اردبیل در یک سنت حسنه و در پاسداشت هفته دولت و همچنین گرامیداشت هفته دفاع مقدس چند سالی است که پروژه‌های تکمیل شده را مابین این دو هفته به بهر‌ برداری می‌رساند که جا دارد از زحمات و تلاش‌های مجموعه شهرداری اردبیل بی‌ریا قدردانی کنیم.

وی با قدردانی از حضور اکثر اعضای شورای شهر اردبیل در این مراسم، به آغاز به کار شورای چهارم در 12 شهریور ماه امسال اشاره کرد و گفت: ما با شعار خدمتگزاری بیشتر و افتخار به نوکری مردم فعالیت شورای چهارم را آغاز کردیم که به سرعت انتخابات هیئت رئیسه با تعامل و فضای دوستانه با حضور مجموعه‌ای پیشکسوتان و اعضای تازه نفس شورای شهر در مسیر خدمتگزاری برگزار شده و شورای چهارم اولین دستور کار خود را تعیین شهردار قرار داد.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل خاطرنشان کرد: بیشتر نگاه‌ها معطوف به شهردار وقت و کارنامه ارزشمند وی است که ما سعی کردیم با دعوت از بدری با عملکرد، دیدگاه‌ها و نقطه نظرات وی آشنا شویم.

زنجانی یادآور شد: در نهایت نتیجه‌گیری شورای شهر به انتخاب دوباره صدیف بدری منجر شد و ما با بها دادن به رضایت‌مندی مردم و تجربه و توان علمی بدری سعی کردیم در کمترین زمان شهردار اردبیل را انتخاب کنیم تا فعالیت در این زمینه لحظه‌ای متوقف نشود.

این مسئول تصریح کرد: شورا با 11 رای موافق و دو رای ممتنع صدیف بدری را به عنوان شهردار جدید انتخاب کرد و مسئولیت سنگین مدیریت شهر را با پوشش 3 هزار پرسنل زحمت‌کش و کارهای عظیم عمرانی، خدماتی و تامین هزینه‌های جاری بر عهده شهردار اردبیل گذاشت تا بدری بتواند در دور جدید مسئولیت انجام وظیفه کند.

عضو شورای شهر اردبیل بیان داشت: ما در سال‌های اخیر با کمترین اتکا به بودجه ملی و کشوری با 150 میلیارد تومان بودجه مصوب شهرداری سعی کردیم مدیریت شهری همچون اردبیل با بیش از 500 هزار نفر جمعیت را عهده‌دار شویم.

زنجانی افزود: در این سال‌ها سعی شده است به نحو احسن این هزینه‌ها با کاهش هزینه‌های جاری به سرانجام رسیده و بسیاری از تعهدات شهری به سرانجام برسد.

وی با قیاس دوران مسئولیت شوراها و قبل از آن به شهرداری‌ها که در اختیار دولت بوده است، تاکید کرد: در دورانی که شهرداری‌ها در اختیار دولت بود اعتبارات دولتی هزینه جاری را کفاف نمی‌کرد و شهرداری‌ها در تامین هزینه‌های عمرانی معطل مانده بودند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نائب رئیس شورای شهر اردبیل ادامه داد: از زمانی که شوراها شکل گرفته و مدیریت شهرداری‌ها از دولت سلب و به شوراها واگذار شده است شاهد کمترین اتکای بودجه شهرداری‌ها به دولت بودیم به طوری که در چند سال گذشته این وابستگی حدود 8 درصد بوده ولی اکنون به کمتر از یک درصد رسیده است.

خدمات شهرداری به مانند ویترین است

زنجانی گفت: از فضای سبز گرفته تا رفت و روب شهری، بازگشایی معابر، خدمات آتش‌نشانی تا آرامستان‌ها و از مهد تا لحد خدمات متنوعی را مردم از شهرداری دریافت می‌کنند به طوری که به رغم پایین بودن درآمد عمومی مردم با افزایش درآمد پایدار شهرداری شاهد رونق عمران و آبادانی هستیم.

این مسئول با قدردانی از زحمات اعضای شورای سوم اردبیل در کار انقلابی برای تعریض و تکمیل کمربندی اردبیل عنوان کرد: احداث 10 روگذر استاندارد غیر‌هم‌سطح در شش سال گذشته، بهسازی رودخانه بالیقلو، افزایش سرانه فضای سبز، اصلاح معابر و خیابان‌ها و بازگشایی خیابان‌ها اقدامات جدی انجام شده است.

عضو شورای شهراردبیل در دور چهارم یادآور شد: با وحدت نظر و حرکت شورای چهارم به یقین در تداوم راه با تدبیر و امید‌بخشی و افزایش نشاط اجتماعی موفق خواهیم بود چرا که نشاط جامعه زمینه تحول را فراهم می‌آورد.

زنجانی با بیان اینکه شهرداری 20 تا 30 نوع خدمات به صورت روزانه و به شکل گسترده ارائه می‌کند، ابراز داشت:‌ خدمات شهرداری‌‌ها ویترین به حساب آمده و مورد قضاوت مردم قرار می‌گیرد و مردم به خوبی می ‌توانند ارزیابی خود را از عملکرد شهرداری انجام دهند.

انتخاب بدری بدون نگاه قومی و قبیله‌ای بوده است

این پیشکسوت دوران دفاع مقدس یاد و خاطره شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: بزرگترین عنصر توفیق امروز مدیران ما حرمت نگه داشتن و عزت افزودن بر نام و یاد شهدا و ایثارگران این سرزمین الهی است.

زنجانی در خصوص انتخاب بدری به سمت شهرداری اردبیل افزود: شورای چهارم بدون لحاظ کردن حرکت و نگاه سیاسی و جناحی و قومی و قبیله‌ای تنها با تکیه بر توان، تجربه، صداقت و کاردانی، بدری را انتخاب کرد.

وی با بیان اینکه باید در دور جدید مسئولیت مدیران و کارشناسان شهرداری و معاونان همپای بدری تلاش کنند تا شبانه‌روزی در خدمت این ملت باشند، ادامه داد: با توجه به اینکه مراجعه ارباب رجوع به شهرداری از سایر دستگاه‌ها بیشتر است باید خدماتمان را به سمتی ببریم تا سردرگمی‌ها و نگرانی‌های مردم در مراجعه به شهرداری به حداقل برسد.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل تکریم ارباب رجوع را ضروری خواند و تصریح کرد: باید در شأن بالای مردم به آنها خدمت کرد و از امروز و فردا کردن‌های بیهوده پرهیز داشت.

زنجانی ضرورت واگذاری بسیاری از کارهای شهرداری را به بخش خصوصی ضروری اعلام کرد و گفت: امروز شهردار، مدیران و معاونان وی باید به مانند دونده ماراتن عمل کنند تا از همدیگر گوی سبقت را بربایند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،  این مسئول در پایان سخنان خود اظهار داشت: تمام مناطق شهری باید شش دانگ حواسش را به کارهای عمرانی و خدماتی متمرکز کنند و در بدنه شهرداری هر مدیر و معاونی احساس خستگی کرد باید کنار برود تا تازه نفس‌ها و مدیران مصمم و دلسوز وارد میدان کار شده و در این زمینه آستین بالا بزنند.

انتهای پیام/62005/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول