اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اخبار اجتماعی قرچک

تکریم ارباب رجوع در اولویت کاری شهرداری قرچک

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی قرچک گفت: تکریم ارباب رجوع در اولویت کاری شهرداری قرچک است.

تکریم ارباب رجوع در اولویت کاری شهرداری قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مهدی زمانی افشار پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع در اولویت کاری شورای اسلامی شهر در دوره چهارم قرار دارد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قرچک ضمن تقدیر از زحمات کارمندان شهرداری گفت: با عنایت به فرمایشات حضرت امام (ره) که فرموده است «مردم ولی نعمتان ما هستند» ما نیز باید مردم را ولی نعمت خود بدانیم و در این راستا شورای اسلامی شهر در اولین جلسه خود تصمیم گرفته است تا با هم‌اندیشی مسئولان شهرداری راهکاری را برای تقویت هر چه بیشتر این مهم تدوین کرده و هر چه سریع‌تر اقدام کنیم.

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر قرچک گفت: من از زحمات عبدالعلی قاسم‌پور، شهردار سابق قرچک تقدیر می‌کنم و بدون شک او را یکی از تاثیرگذارترین شهرداران قرچک می‌دانم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قرچک همگی با 11 رای انتخاب شدند و این امر نشان می‌دهد که هیچ اختلافی میان اعضای شورا نیست و همگی دست در دست هم آماده خدمت به مردم شریف قرچک هستند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی قرچک گفت: پرسنل شهرداری باید به لحاظ آکادمیک و مهارت‌های تخصصی به‌ویژه در سطح مدیریت پیشرفت کنند و برای رسیدن به این مهم تلاش کنند تا در آینده مدیرانی نظیر یوسف صاحبدل بیشتر داشته باشیم و از وجودشان در مدیریت شهر و شهرستان استفاده کنیم.

تشکیل دبیرخانه پیشنهادات مردمی در شورای اسلامی شهر قرچک

علی بیات، منشی هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قرچک گفت: به‌زودی دبیرخانه‌ای با عنوان دبیرخانه پیشنهادات مردمی در شورا تشکیل خواهد شد.

وی در ادامه بیان داشت: این دبیرخانه تمام پیشنهاداتی که از سوی مردم ارائه می‌شود را جمع‌آوری و به شورا ارائه می‌دهد و پس از بررسی، پیشنهاداتی که قابلیت اجرا داشته باشد در دستور کار قرار گرفته و انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این دبیرخانه با تصمیم شورای اسلامی شهر ایجاد خواهد شد و پل ارتباط بین شورا و مردم است.

منشی هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قرچک در پایان از زحمات عبدالعلی قاسم‌پور تقدیر کرد و گفت: مهندس قاسم‌پور از تمام توان خود در پیشبرد اهداف شهرداری استفاده کرد و برای ایشان در هر مسئولیتی که باشند آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام/2462/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول