اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گرامیداشت هفته دولت تا دفاع مقدس

17 پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری اردبیل افتتاح شد

در گرامیداشت هفته دولت تا دفاع مقدس و با ابتکار شهرداری اردبیل 17 پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری منطقه سه اردبیل افتتاح شد.

17 پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری اردبیل افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که صبح امروز در ساختمان جدید شهرداری منطقه سه اردبیل برگزار شد، 17 پروژه خدماتی وعمرانی شهرداری منطقه سه با اعتباری بالغ بر 206 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

شهرداری الکترونیک منطقه سه به عنوان سیستم جامع و یکپارچه‌سازی درآمد نوسازی و املاک در مدت یک سال اجرایی شده و بالغ بر 500 میلیون ریال در منطقه سه شهرداری اردبیل به بهره‌برداری رسید.

احداث خیابان جدید در این منطقه شهرداری به ویژه اجرای کندروی ارجستان به طرف کشاورز با اعتبار بالغ بر 11 میلیارد و 400 میلیون ریال، اصلاح و احداث میادین پنج راه میدان کشاورز و میدان مهارت با اعتباری 6 میلیارد و 200 میلیون ریال، ساختمان اداری منطقه سه شهرداری با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد و 250 میلیون ریال، ساختمان جدید آتش‌نشانی آل‌عبا با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و 250 میلیون ریال، اجرای بهسازی فاز دوم ملاباشی، اصلاح و لکه‌گیری خیابان دارورپخش، بهسازی محله بهشت زهرا - گلمغان و خیابان‌های کوچه‌های منطقه سه اردبیل با اعتبار بر 92 میلیارد و 100 میلیون ریال از جمله پروژه‌هایی بود که با حضور شهردار، اعضای شورای شهر و مردم محلات مختلف منطقه سه شهرداری اردبیل افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین در این مراسم بوستان پارک محله‌ای نیستان به مساحت یک هزار و 600 متر مربع، پارک مهارت به مساحت 2 هزار و 400 مترمربع، احداث فضای سبز حوزه منطقه سه به مساحت 20 هزارمترمربع، بهسازی بوستان‌های پارک رضوان و آرازعلی و همچنی جدول‌گذاری و زیرسازی این پروژه‌ها در مجموع با اعتبار بالغ بر 8 میلیارد و 500 میلیون ریال افتتاح شد.

درافتتاح پروژه‌های شهرداری منطقه سه اردبیل تعدادی از طرح‌های جدول‌گذاری و کانال سنگی نیز به بهره‌برداری رسید که شامل اجرای کانال سنگی در حوزه منطقه سه شامل گلمغان، ملایوسف، آرازعلی و پارک ارس بود.

جدول‌گذاری خیابان‌ها و کوچه‌های حوزه منطقه سه نیز به طول 29 هزار متر افتتاح شد.

شهرداری منطقه سه اردبیل برای این پروژه‌ها 28 میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه کرده است.

اما در گرامیداشت هفته دولت تا هفته دفاع مقدس پروژه‌های آسفالت و اجرای روکش در منطقه سه شهرداری اردبیل افتتاح شد.

این پروژه‌ها شامل اجرای روکش آسفالت در حوزه منطقه سه و آسفالت و اجرای روکش کارشناسان با زیر‌سازی 5 هزار متر‌مربع و آسفالت 165 هزار و 480 متر‌مربع با اعتبار بالغ بر 50 میلیارد و 900 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/62001/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول