اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بیجار:

شهرداری، جایگزین دهیاری در شهرهای توپ آغاج و پیرتاج می‌شود

معاون فرماندار بیجار از انحلال دهیاری شهرهای توپ آغاج و پیرتاج و راه‌اندازی شهرداری خبر داد و گفت: شرایط برای برای تشکیل چارت سازمانی و امور اداری این دو شهر در آینده‌ای نزدیک فراهم خواهد شد.

شهرداری، جایگزین دهیاری در شهرهای توپ آغاج و پیرتاج می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، باقرجدی امین‌پور  صبح امروز در جلسه‌ای با حضور اعضای شورای اسلامی شهرهای توپ آغاج و پیرتاج در سالن جلسات شهدای گمنام فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: به زودی با تصمیم شورای اسلامی شهرهای جدید التاسیس توپ آغاج و پیرتاج، سرپرست شهرداری این دو شهر، شهرستان بیجار معرفی خواهند شد.

وی بر توجه ویژه شهرداری‌‌های این دو شهر بر زیباسازی محیط شهری و بهبود خدمات شهری تأکید و اظهار کرد: تمامی اموال و دارایی‌های دهیاری‌های منحل شده به شهرداری‌های جدید انتقال خواهد یافت.

این مسئول بیان کرد: تمامی فعالیت‌های دهیاری‌ها از طریق شهرداری‌های جدید انجام می‌گیرد و تمامی ادارات و نهادها و مردم موظف به همراهی شهرداری‌ها هستند.

امین‌پور تأکید کرد: تا زمان تدوین طرح جامع شهری این دو شهر، محدوده طرح هادی ملاک شهرسازی خواهد بود.

معاون فرماندار بیجار بر خدمات مناسب از سوی نمایندگان اداره‌های خدماتی از جمله اداره آب و فاضلاب و بنیاد مسکن در دو شهر جدید توپ آغاج و پیرتاج  تاکید کرد.

امین‌پور از فراهم شدن شرایط برای تشکیل چارت سازمانی و امور اداری شهرداری های توپ آغاج و پیرتاج در آینده‌ای نزدیک خبر داد و اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط فرماندار بیجار، اعتبارات ویژه‌ای برای شهرداری‌های این دو شهر جدید اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام/79015/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول