اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری اولین جلسه علنی شورای چهارم

ابوالفضل انتظاری سرپرست شهرداری مشهد شد

در اولین جلسه شورای چهارم شهر مشهد، ابوالفضل انتظاری که پیش از این معاون امور اقتصادی شهرداری مشهد بود با 23 رای از 25 رای اعضای شورای شهر، تا زمان انتخاب شهردار در این سمت ابقا شد.

ابوالفضل انتظاری سرپرست شهرداری مشهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، پیش از این مقرر شده بود در این جلسه گزینه نهایی شهرداری مشهد به رای گذاشته شود.

گفتنی است، یکی از اعضای شورا در این جلسه غایب بود.

مذاکره با 10 گزینه برای پست ریاست شهرداری

در ابتدای جلسه رئیس شورای شهر مشهد گفت: شهردار سابق این شهر برای ادامه فعالیت مدنظر اعضای شورا نیست و براین اساس موضوع پایان خدمت ایشان در شهرداری را بنابه اعلام فرمانداری مشهد به وی اعلام کردیم.

کمال سروی‌ها افزود: جهت انتخاب شهردار جدید 10 گزینه را مدنظر داریم که گزینه نهایی احتمالاً در جلسه بعدی شورا معرفی می‌شود.

وی تصریح کرد: کماکان در حال مذاکره با گزینه‌های مطرح شده هستیم و سعی می‌کنیم شهردار آینده مشهد را ظرف روزهای آینده مشخص و به مردم معرفی کنیم.

سروی‌ها یادآور شد: شهردار آینده موظف است رسیدگی به مناطق محروم را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد و هر سه ماه به شورا و هر شش ماه به مردم گزارش عملکرد بدهد.

وی همچنین شرکت در نشست‌های مردمی، جلسات مساجد و محلات و همچنین ارائه گزارش عملکرد را از وظایف اعضای شورای چهارم یاد کرد.

انتخاب اعضای کمیسیون‌ها با رای‌گیری اعضای شورا

در ادامه جلسه اعضای کمیسیون‌های عمران، فرهنگی و اجتماعی، برنامه و بودجه، حمل ‌و نقل و ترافیک، مشارکت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری، خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر مشهد انتخاب شدند.

در کمیسیون عمران مهدی ذاکرالحسینی، براتعلی خاکپور، خلیل موحدی، محمود هراتی و محمدرضا دیمه‌کار مشغول به فعالیت شدند.

حسنعلی اخلاقی‌امیری، انسیه غفوری‌شعرباف، مجید فاطمی‌ارفع، سیدجلال فیاضی و محمد آصفی‌یزدی برای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی انتخاب شدند.

محسن انتظاری هروی، محمد سهیلی، علی‌اصغر نخعی‌راد، علی‌اصغر لطفی و محمدرضا دیمه‌کار برای کمیسیون برنامه و بودجه انتخاب شدند.

کمال سروی‌ها، غلامحسین صاحبی، برزو دبیریان، حسن قدیری‌طرقی و غلامرضا بصیری‌پور برای کمیسیون حمل‌ و نقل و ترافیک منتخب شدند.

عبدالکریم جوادی، محمدحسین جهان‌بخش، علی‌اصغر نخعی‌راد و محمود عامری‌فرد نیز برای کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری برگزیده شدند.

فاطمه غیور رزمگاه، غلامحسین صاحبی، جواد ستاری، حسن پژمان و حسن قدیری‌طرقی در کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست منتخب شدند.

انتهای پیام/2202/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول