اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه استان کرمانشاه:

اصولگرایان حول محور ولایت به فعالیت خود ادامه می‌دهند/ادعای مشارکتی‌ها یک خیال واهی است

دبیر حزب مؤتلفه استان کرمانشاه گفت: اصولگرایان استان کرمانشاه متحدتر از گذشته و حول محور ولایت به فعالیت در صحنه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی ادامه می‌دهند.

اصولگرایان حول محور ولایت به فعالیت خود ادامه می‌دهند/ادعای مشارکتی‌ها یک خیال واهی است

محمد کرمی‌راد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: اصولگرایان استان کرمانشاه متحدتر از گذشته و بر اساس واقعیت‌های موجود به فعالیت در صحنه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی ادامه می‌دهند.

این استاد دانشگاه با تاکید بر عقلانیت هر چه بیشتر اصولگرایان، مشارکت در سرنوشت سیاسی حول محور ولایت را رویکرد اصول‌گرایان عنوان کرد.

دبیر حزب مؤتلفه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه اصولگرایان به‌طور جدی وارد عمل خواهند شد، بیان داشت: برنامه‌هایی برای تشکیل جلسات اصولگرایان، نخبگان، اساتید دانشگاه و جوانان تدارک دیده شده است.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: برخی افراد رویکرد ساختارشکنانه و هم‌سو با ضدانقلاب و مستکبران در فتنه 88 پیش گرفتند که مردم این افراد را به‌خوبی می‌شناسند و اجازه سوءاستفاده به آن‌ها نمی‌دهند.

نماینده پیشین مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حجت‌الاسلام حسن روحانی یک روحانی مبارز است که شعار اعتدال در پیش گرفته، تصریح کرد: افرادی که دارای سوابق مردود و کارنامه غیرقابل قبول برای مردم و نظام هستند، مجالی برای ورود به عرصه خودنمایی پیدا نمی‌کنند.

کرمی‌راد عنوان کرد: اصلاح‌طلبان تندرو (مشارکتی‌ها) با غوغاسالاری و شانتاژ رسانه‌ای به‌دنبال موج‌سواری هستند و ادعاهای آنان یک خیال‌پردازی بیش نیست.

انتهای پیام/2700/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول