اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه:

اصول‌گرایی، ولایت‌مداری و مردم‌داری از ارکان مهم انقلاب اسلامی است

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: از مهمترین ارکان انقلاب اسلامی می‌توان به اصول‌گرایی، ولایت‌مداری و مردم‌داری اشاره کرد.

اصول‌گرایی، ولایت‌مداری و مردم‌داری از ارکان مهم انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاج صادقی با اشاره به فرا رسیدن ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: گرامیداشت یاد و خاطره دلیرمردان هشت سال دفاع مقدس، بزرگترین راهکار تداوم و دفاع از انقلاب اسلامی است.

وی اظهار داشت: نقش همه جانبه روحانیون در جنگ همچون زمینه‌های فرماندهی، جهادگری، پشتیبانی، تقویت روحیه رزمندگان، تشویق مردم در راستای حضور در جبهه‌ها، مشهوریت بخشیدن به جنگ و بسیاری دیگر از زمینه‌ها را می‌توان از نقش‌های کلیدی روحانیون در جنگ دانست.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آن چیزی که باعث جلب توجه همگان در نقش روحانیت در جنگ شده را روحیه تلاشگری و جهادی خواند و افزود: رمز پیشرفت و پیروزی رزمندگان در جنگ هشت ساله حق علیه باطل، چیزی جز قدرت ایمان به خدا نبود.

وی بیان داشت: این موضوع که بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند «بیایید به جنگ برویم» و خودشان را از مردم دانستند، از مهمترین عوامل تقویت روحیه در مردم شد و به حق می‌توان آن را از کلیدی‌ترین عوامل حضور مردم در جبهه‌ها خواند.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان خاطراتی از شهیدانی همچون محمد جهان‌آرا، عبدالله میثمی و دیگر دلیرمردان سپاه اسلام، تصریح کرد: در جبهه نه سلاح پر مهم بود و نه شکم پر، بلکه آن چیزی که مهم بود فقط ایمان قوی بود که باعث شد حق از باطل مشخص شود.

وی نتیجه جهادگری 200 هزار شهید دوران دفاع مقدس را سربلندی اکنون نظام اسلامی دانست و عنوان کرد: از مهمترین ارکان انقلاب اسلامی می‌توان به اصول‌گرایی، ولایت‌مداری و مردم‌داری اشاره کرد.

انتهای پیام/2258/س/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول