اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی:

اعتدال اساس فعالیت‌های حزب موتلفه اسلامی بوده است

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی اساس فعالیت‌های حزب متبوع خود را بر مبنای اعتدال دانست.

اعتدال اساس فعالیت‌های حزب موتلفه اسلامی بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، علی احمدنیا عصر امروز در نشست با اعضای حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: اینکه می‌گوییم موتلفه میانه رو و در مسیر اعتدال حرکت می‌کند، به خاطر مشی این حزب از ابتدای فعالیت بوده است.

وی افزود: اعتدال در هر شرایطی نیاز بوده و تند روی اصلاً صلاح نیست و اکنون در شرایطی هستیم که باید در این مسیر حرکت کنیم.

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه این حزب هم در خدمت اسلام و هم نظام اسلامی بوده است، تصریح کرد: اکنون شرایط خوبی بوده تا با پرهیز از اختلافات به مسائل کلان نظام و نیازهای جامعه بپردازیم.

احمدنیا تاکید کرد: امروز نظام اسلامی با برخی مشکلات در عرصه داخلی و خارجی مواجه بوده که رفع آن در گرو وحدت و تعامل هر چه بیشتر گروه‌ها و دلسوزان انقلاب است.

* اکثریت وزرای پیشنهادی رئیس جمهور نیروهای کاری موفق هستند

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی در ادامه با اشاره به معرفی وزرای پیشنهادی از سوی رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی و بررسی صلاحیت این افراد تاکید کرد: اکثریت وزرای پیشنهادی نیروهای کاری موفق و با سابقه هستند.

وی با بیان اینکه خراسان شمالی این افتخار را داشته تا فرزندی از این خطه را برای تصدی وزارت کشور برای رای اعتماد در مقابل مجلس داشته باشد، گفت: امیدواریم با رای قاطع نمایندگان، وزرای پیشنهادی کابینه مسئولیت‌های خطیر را عهده دار شوند.

احمدنیا خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس نیز بنا به وظیفه ذاتی اکنون در حال بررسی صلاحیت‌ها بوده که امیدواریم تصمیمات به نفع نظام اسلامی رقم بخورد.

* انتخابات عظمت نظام جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی همچنین از انتخابات 24 خرداد به عنوان نقطه عطفی در نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: برگزاری این انتخابات در واقع عظمت نظام اسلامی را به نمایش گذاشت.

وی افزود: مشارکت بالای مردم در این انتخابات بار دیگر ثابت کرد که مردم در پای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب ایستاده و از آن کوتاه نخواهند آمد.

احمدنیا تصریح کرد: این‌ها همه از افتخارات نظام اسلامی بوده که در پرتو برقراری نظام جمهوری اسلامی نصیب کشور شده است.

انتهای پیام/63002/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول