اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس خبر داد

ولایت‎پذیری، تعامل و اعتدال خط قرمز رئیس‌جمهور برای وزرا

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس در انتخاب کابینه دولت برخورد متعادلانه داشته است، گفت: ولایت‎پذیری، روحیه تعامل، اعتدال و حفظ ارزش‎ها خط قرمز رئیس‌جمهور برای وزرایش است.

ولایت‎پذیری، تعامل و اعتدال خط قرمز رئیس‌جمهور برای وزرا

به گزارش خبرگزار فارس از گرگان، عیسی امامی صبح امروز در جمع مردم گرگان اظهار داشت: انتخابات 92 نشان از قدرت و ثبات سیاسی و تحکیم نظام جمهوری اسلامی دارد و نشان داد که این انقلاب آمادگی و پذیرش جریان‎های مخالف را نیز دارد.

وی افزود: بعد از اعلام نتایج انتخابات مردم به جشن و سرور پرداخته و کاندیدای دیگر نیز از فردای آن روز در محل کار خود حاضر شدند.

رئیس‌جمهور برای انتخاب کابینه خودش با اختیار و بدون فشار سیاسی برنامه‎ریزی کرد

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور برای انتخاب کابینه خودش با اختیار و بدون فشار سیاسی برنامه‎ریزی کرد، ابراز داشت: از آنجایی که منطق اعتدال در سیاست دولت یازدهم قرار دارد در نخستین اقدام با قوای سه‎گانه مخصوصاً قوه مقننه تعامل مثبت را به وجود آورد.

امامی گفت: مجلس با استقبال از این رویکرد از دیرباز جو اعتدال‎گرایی را در متن خودش به وجود آورد است.

وی ادامه داد: خوشبختانه جریان اصولگرایی و جریان پیروان ولایت در مجلس برای انتخاب کابینه دولت، کنار هم مصمم شدند که در این مسیر همراه دولت باشند.

امامی گفت: تمام افراد پیشنهادی کابینه حدود 10 روز در مجلس نشست‎های تخصصی، فراکسیونی و منطقه‎ای را داشته‎اند.

وی افزود: این فضای رو به تعامل این ظرفیت را فراهم کرد که تمام نمایندگان از جزئیات کابینه پیشنهادی باخبر و از طرفی هم دیدگاه‎ها و رویکردهای نمایندگان به وزرای پیشنهادی انتقال داده شد که باعث ایجاد یک ظرفیت قابل جمع برای رسیدن به اهداف انقلاب باشد.

ولایت‎پذیری، تعامل و اعتدال خط قرمز رئیس‌جمهور

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در طول این مدت با وجود اینکه خط قرمزهایی از سوی مجلس برای وزرای پیشنهادی مطرح بود رئیس‌جمهور نیز با یک موضع شفاف با این موضوع برخورد کرد.

وی با اشاره به آخرین سخنرانی رئیس‌جمهور در مجلس گفت: رئیس‌جمهور بحث ولایت‎پذیری، روحیه تعامل و اعتدال و حفظ ارزش‎ها را خط قرمزی بین خود و وزرا می‎داند.

امامی تاکید کرد: شاید کمترین دوره‎ای از مجلس را سراغ دارید که کابینه پیشنهادی دولت با رای بسیار بالا انتخاب شود و غالب وزرا بیش از 260 رای را از سوی نمایندگان کسب کردند.

وی در پایان با اشاره به یکی از نقاط قوت انتخاب کابینه پیشنهادی رئیس‌جمهور ابراز داشت: تمام بحث نمایندگان و مجلس کاملا شفاف در معرض افکار عمومی قرار گرفت و مجلس به شکل سریالی موضوعات مطرح شده را در اختیار مردم قرار داد که این موضوع فرصت ایجاد هرگونه شائبه و شایعه را از دشمنان نظام و انقلاب گرفت.

انتهای پیام/83004/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول