اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب اعتدال و توسعه یزد:

افراد لایق و شایسته در دولت روحانی حذف نمی‌شوند

دبیر حزب اعتدال و توسعه و رئیس ستاد انتخابانی روحانی در یزد گفت: خط مشی دولت جدید رعایت اعتدال و دوری از افراط و تفریط است و کسانی که لایق و شایسته باشند در این دولت حذف نمی‌شوند.

افراد لایق و شایسته در دولت روحانی حذف نمی‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمد دهستانی بعد از ظهر امروز در نشستی خبری اظهار داشت: در سال‌های اخیر افراط و تفریط آسیب زیادی را به پیکره جامعه وارد کرد از این رو در صددیم نظریه‌های افراط گرایانه، دیگر گریبان‌گیر جامعه و استان نباشد.

وی در ادامه پیرامون شایعات مطرح شده در مورد گزینه انتخابی برای تصدی پست مدیریت استان گفت: در سایت‌های خبری غیر رسمی در مورد انتخاب استاندار یزد نقل قول‌هایی نوشته‌اند که این سخنان را رد می کنیم زیرا اعلام این اسامی در این رسانه‌ها در حد حدس و گمان است.

وی با بیان اینکه انتخاب استاندار یزد به عهده مسئولانی است که مردم به آن‌ها رای داده‌اند، افزود: البته اقداماتی در این زمینه انجام شده اما اینکه بگوییم چه کسی استاندار می‌شود یا نمی‌شود به عهده مسئولان است.

دهستانی عنوان کرد: اقداماتی در زمینه جمع‌آوری اطلاعات و نظرات در مورد تصدی پست استانداری یزد شده اما به طور قطع تا تصمیم‌گیری نهایی از سوی مسئولان، چیزی اعلام نخواهد شد.

وی بیان داشت: اعلام نظر نهایی در تصدی‌گری پست مدیریتی استان از طریق رسانه‌های رسمی صورت خواهد گرفت و کسی به اخبار سایت‌های غیر رسمی اکتفا نکند.

دهستانی در بخشی از سخنان خود با اشاره به مشکلات و چالش‌های استان یزد گفت: دولت برنامه جدی برای برقراری ارتباط با نخبگان و دانشگاه دارد تا بتواند مشکلات و موانع استان را به درستی شناسایی و اعلام کند و در راستای رفع آن بکوشد.

وی استان یزد را سرشار از پتانسیل و منابع غنی برشمرد و اظهار داشت: یزد دارای بافت تاریخی و بافت فرسوده است که بافت تاریخی قابلیت گردشگری و جذب توریست را برای استان دارد و گردشگران بسیاری خواستار بازدید از این شهر هستند.

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در یزد اضافه کرد: بافت فرسوده را می‌توان بازسازی و نوسازی کرد اما اگر بافت تاریخی دست خورده شود به معنی نابودی استان یزد است.

وی همچنین با اشاره به صنعتی و معدنی بودن این خطه در کشور گفت: یزد دارای پتانسیل بالایی در حوزه صنعت و معدن است اما به دلیل سیاست‌های نادرست بسیاری از واحدهای صنعتی در آستانه ورشکستگی قرار دارند و یا تعطیل شده‌اند که باید مسئولان با برنامه درست وارد عمل شوند.

دبیر حزب اعتدال و توسعه یزد تصریح کرد: رسانه‌ها باید به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان دردهای جامعه را به گوش مسئولان برسانند و به رسالت خویش عمل کنند.

وی از مشکل کمبود آب استان به عنوان دغدغه اصلی مردم در این شهر یادکرد و بیان داشت: رفع این مشکل نیز همت اصحاب رسانه را می‌طلبد و باید به قدری این موضوع را پیگیری کنند تا مسئولان کشوری بیدار شده و چاره‌اندیشی اساسی برای این معضل داشته باشند.

دهستانی اضافه کرد: رسالت خبرنگاران چیزی نیست که بتوان آن را درگیر موضوعات سیاسی کرد و پیگیری رسانه‌ها در مورد موضوعات مختلف جامعه باید به دور از غرض‌ورزی و درگیری‌های سیاسی باشد تا با ایجاد اتحاد و همدلی بین جامعه متخصص و عامی نسبت به رفع مشکل اقدام شود.

وی با بیان اینکه مردم خواستار تغییرات جدی در بسیاری از عرصه‌ها هستند، انتخاب روحانی را با میزان رای بالا ناشی از این خواست و تفکر مردمی دانست و گفت: مشارکت مردمی در استان یزد چشمگیر است و باید با کمک مردم نسبت به رفع موانع و مشکلات اقدام کرد.

انتهای پیام/90004/ک40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول