اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد

برپایی نمایشگاه دستاوردهای 8 سال دفاع مقدس در خرم‌دره

فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: نمایشگاه دستاوردهای 8 سال دفاع مقدس در این شهرستان برپا می‌شود.

برپایی نمایشگاه دستاوردهای 8 سال دفاع مقدس در خرم‌دره

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور ظهر امروز در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته دفاع مقدس در خرم‌دره اظهار کرد: نمایشگاه دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس در خرم‌دره برپا می‌شود.

وی به توطئه دشمن برای زدودن اعتقادهای پاک نوجوانان و جوانان کشور اشاره کرد و افزود: باید مربیان و معلمان دانش‌آموزان را نسبت به توطئه‌های دشمن آگاه کرده و آنها را در مسیر دفع این توطئه‌ها یار و یاور باشند.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به نقش و جایگاه بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: حفظ و حراست از دستاوردهای رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس امری ضروری است.

وی افزود: نهاد مقدس بسیج به همه آحاد جامعه تعلق دارد و جذب فعالان عرصه هنر در این حوزه می‌تواند باعث شکوفایی استعدادهای جوانان و پیشبرد اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی ایران شود.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با تاکید بر لزوم گسترش فرهنگ ایثارگری و شهادت در جامعه ادامه داد: با توجه به توطئه‌های دشمنان در زمینه حذف فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی در میان جوانان، آنها باید با ایستادگی در برابر این توطئه‌ها نقشه‌های دشمنان این مرز و بوم را خنثی کنند.

نوری‌پور با بیان اینکه امروز دشمنان از هیچ فرصتی در خصوص نفوذ در افکار جوانان پاک کشورمان دریغ نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: در این میان جوانان باید با هوشیاری و ذکاوت لازم این توطئه‌ها را خنثی کرده و در زمینه توسعه و تعالی کشور قدم بردارند.

انتهای پیام/73002/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول