اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره خبر داد

بهره‌مندی 97 درصد جمعیت روستایی خرم‌دره از نعمت گاز طبیعی

فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: 97 درصد جمعیت روستایی این شهرستان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

بهره‌مندی 97 درصد جمعیت روستایی خرم‌دره از نعمت گاز طبیعی

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی این شهرستان با اشاره به افتتاح پروژه گازرسانی به پنج روستای ویستان بالا، ویستان پایین، خلج، خلیفه‌لو و پالاس اظهار کرد: با این افتتاح میزان برخورداری جمعیت روستایی شهرستان خرم‌دره از نعمت گاز طبیعی به 97 درصد افزایش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به رفع مشکلات روستاها تصریح کرد: با گازکشی‌های صورت گرفته به روستاها شاهد تحقق مهاجرت معکوس در خرم‌دره هستیم.

فرماندار خرم‌دره افزود: با اقدام‌های صورت گرفته شاهد برگشت جمعیتی بین 25 تا 30 هزار نفر به روستاها بوده‌ایم.

وی با اشاره به نامگذاری سال‌جاری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: نامگذاری سال‌ها توسط رهبر معظم انقلاب در حقیقت یک نقشه راه و هدف متعالی است که معظم‌له با شروع سال جدید به دست ملت و خادمان این نظام می‌سپارند.

این مسئول افزود: تحقق شعار حماسه اقتصادی در گرو عزم ملی است و در این بین باید بکوشیم تا از سرمایه ایرانی برای تولید ملی استفاده شود.

فرماندار شهرستان خرم‌دره اضافه کرد: توسعه بخش کشاورزی تحقق عملی شعار سال است که با توجه به ظرفیت‌های بالقوه شهرستان، ارتقا و توسعه بخش کشاورزی فرصت و زمینه مناسبی برای افزایش بازده تولیدات داخلی است.

وی به تبیین شعار حماسه اقتصادی اشاره کرد و ادامه داد: این شعار باید در رأس همه اولویت‌های کاری قرار گرفته و همراه با برنامه‌ریزی هدفمند در تمام عرصه‌ها عملیاتی شود.

نوری‌پور با تأکید بر لزوم گسترش فرهنگ مصرف کالا و تولیدات داخلی گفت: این امر به حفظ مشاغل موجود در بخش‌های تولید، گسترش و ایجاد مشاغل جدید در کشور کمک قابل توجهی می‌کند.

فرماندار خرم‌دره اضافه کرد: برای تحقق شعار حماسه اقتصادی باید موانع موجود بر سر راه سرمایه‌گذار حذف شود و با حمایت از تولیدکنندگان در مسیر تحقق شعار سال گام برداریم.

این مسئول با تاکید بر لزوم همت مضاعف مسئولان در راستای توسعه روزافزون منطقه اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید با همتی مضاعف، همراهی و همدلی هر چه بیشتر همچون سال‌های گذشته با حرکتی جهشی در عرصه تولید و اقتصاد و رفع مشکلات موجود گام‌هایی موثر بردارند.

وی گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید برای تحقق اهداف حماسه اقتصادی برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام/73002/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول