اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال تحصیلی جدید صورت می‌گیرد

فعالیت 10 مدرسه خرم‌دره به صورت دو نوبته

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره گفت: در سال تحصیلی جدید 10 مدرسه خرم‌دره به صورت دو نوبته فعالیت خواهند کرد.

فعالیت 10 مدرسه خرم‌دره به صورت دو نوبته

احمد بختیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌دره، با اشاره به اقدام‌های صورت گرفته برای یک نوبته کردن مدارس این شهرستان اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید تعداد 54 مدرسه در نوبت صبح پذیرای دانش‌آموزان هستند.

وی افزود: 10 مدرسه نیز به صورت دو نوبته فعالیت خواهند کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره در ادامه با بیان اینکه امروز بستر برای فعالیت‌های پرورشی آماده است، ابراز داشت: کسانی که با دلسوزی به کار و تلاش در وادی تعلیم و تربیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی همت داشته باشند، عزیز هستند.

بختیاری دو وظیفه مهم مربیان پرورشی را کشف استعدادها‌، توانمندی‌ها و همچنین تربیت جامعه‌پذیری دانش‌آموزان دانست.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در راستای زدودن اعتقادهای پاک نوجوانان و جوانان کشور اضافه کرد: امروز دشمن برای دور کردن دانش‌آموزان ما از فرهنگ ناب اسلام از همه فرصت‌های بهره‌گیری می‌کند و ما باید با آگاه کردن دانش‌آموزان نسبت به توطئه‌های دشمنان، ایشان را در مسیر دفع این توطئه‌ها یاری کنیم.

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره افزود: مقام معظم رهبری بر سه اصل مورد تهذیب، تحصیل‌ و ورزش تاکید دارند که دانش‌آموزان باید با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در تقویت اخلاق، ایمان و کسب دانش و مهارت بکوشند.

وی با تاکید بر لزوم انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر از سوی مردم گفت: مسئولان نیز باید برای احیای این فریضه در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

قنبری با تاکید بر لزوم برپایی نماز جماعت در مدارس ابراز داشت: مدیران و معلمان مدارس باید پیشگام در اقامه نماز جماعت باشند تا به این وسیله الگوی مناسبی برای دانش‌آموزان شوند.

وی با اشاره به تشکیل جلسه‌های پرسش و پاسخ با حضور مسئولان در مدارس خاطرنشان کرد: نشست‌های پرسش و پاسخ در مدارس آموزش و پرورش ابهر به صورت فعال در حال اجراست.

مدیر آموزش و پرورش ابهر با تاکید بر حفظ حجاب توسط دانش‌آموزان اضافه کرد: تشویق دانش‌آموزان محجبه باید مورد توجه همکاران در مدرسه قرار بگیرد.

انتهای پیام/73002/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول