اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه جامع مینو خبر داد

تحصیل 1100 دانشجو در دانشگاه جامع خرم‌دره

رئیس دانشگاه جامع علمی-کاربردی مینو گفت: در حال حاضر یک هزار و 100 نفر دانشجو در این دانشگاه به فعالیت علمی خود ادامه می‌دهند.

تحصیل 1100 دانشجو در دانشگاه جامع خرم‌دره

تورج رحیم پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌دره با بیان اینکه مرکز آموزش علمی-کاربردی مینو در سال 1388 و در مجاورت شرکت صنعتی مینو خرم‌دره افتتاح شد، اظهار داشت: این مرکز در وسعتی به پهنای 10 هزار متر مربع و در دو ساختمان آموزشی  چهار طبقه و یک ساختمان اداری-آموزشی دو طبقه و به متراژ 5 هزار متر مربع آغاز به فعالیت کرد.

وی افزود: هدف از تاسیس این مرکز دانشگاهی رشد و تعالی سطح دانش کاربردی در سطح صنایع و همچنین تقویت پایه مهارتی در دانش‌آموختگان است.

رئیس دانشگاه جامع علمی-کاربردی مینو با اشاره به رشته‌های فعال در زمان آغاز به کار این دانشگاه ابراز داشت: این دانشگاه در چهار رشته پودمانی صنعت شیرینی‌سازی، تکنولوژی آردسازی، شیمی آزمایشگاهی(غذایی) و ایمنی و بهداشت در واحدهای صنفی در مهر ماه 1388 اقدام به پذیرش دانشجو کرد.

وی افزود: در نخستین دوره پذیرش نزدیک به 180 نفر دانشجو جذب این مرکز شدند.

رحیم پور با بیان اینکه این مرکز هم اکنون در فضای 17 هزار متر مربعی با تعداد یک هزار و 100 نفر دانشجو به فعالیت علمی خود ادامه می‌دهد، عنوان داشت: رشته‌های تحصیلی این مرکز دانشگاهی هم اکنون در پنج گروه تفکیک شده‌اند.

وی اضافه کرد: رشته‌های گروه صنایع غذایی این دانشگاه شامل رشته‌های کاردانی شیمی آزمایشگاهی گرایش غذایی، کاردانی صنایع غذایی گرایش آرد، کاردانی صنایع غذایی گرایش شیرینی و مهندسی صنایع غذایی گرایش شیرینی‌سازی است.

رئیس دانشگاه جامع علمی-کاربردی مینو افزود: مهندسی صنایع غذایی گرایش آردسازی، مهندسی آلاینده‌های محیط زیست و مهندسی طراحی دیاگرام فرایند تولید صنایع غذایی(درحال تدوین) از دیگر رشته‌های گروه صنایع غذایی این دانشگاه محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/73002/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول