اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نظارت و بازرسی استانداری زنجان:

تنها جایگاه CNG شهر خرم‌دره تعطیل است

مدیرکل نظارت و بازرسی استانداری زنجان گفت: تنها جایگاه CNG شهر خرم‌دره تعطیل است که مشکلات زیادی را برای مردم این منطقه ایجاد کرده است.

تنها جایگاه CNG شهر خرم‌دره تعطیل است

قاسم علی‌اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: طی سه ماه گذشته با تثبیت قیمت‌ها در بازار استان زنجان مواجه بودیم.

وی با اشاره به اینکه عمده کالاهایی که در سه ماه نخست سال‎جاری افزایش قیمت داشته‌اند در طول تابستان با کاهش قیمت روبه‌رو شده‌اند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر قیمت 11 قلم کالا افزایش داشته است.

مدیرکل نظارت و بازرسی استانداری زنجان با بیان اینکه قیمت تخم‎مرغ 23 درصد رشد داشته است، اضافه کرد: قیمت خرمای مضافتی نیز 10 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه گوشت مرغ نیز 9 درصد رشد داشته است، تصریح کرد: قیمت شکر سفید 5 درصد و انواع لاستیک 4 درصد افزایش داشته است.

علی‎اکبری با بیان اینکه 15 قلم کالا در حال حاضر کاهش قیمت داشته است، ادامه داد: از جمله این کالاها شامل سیمان خمسه با 30 درصد کاهش قیمت، سیب‎زمینی با 14 درصد، انواع برنج با 9 درصد، پودر شوینده ماشینی با 6 درصد و پودر ماشینی دستی با 7 درصد کاهش قیمت می‌شود.

وی با بیان اینکه 12 قلم کالا نیز در بازار استان زنجان بدون تغییر قیمت عرضه می‌شود، یادآور شد: از جمله این کالاها می‌توان به پیاز، ماکارونی، گوشت گوسفندی و گوجه‎فرنگی اشاره کرد.

مدیرکل نظارت و بازرسی استانداری زنجان به افزایش دو برابری قیمت ماسه به ازای هر تناژ در چند روز اخیر اشاره کرد و اذعان داشت: به این موضوع در سایت شکایات نیز توسط مردم اشاره شده است.

وی با اشاره به اعتراضات مردم در زمینه قیمت کیف و کفش، یادآور شد: این اقلام به ویژه کیف بچگانه با افزایش چشمگیری روبه‌رو است.

*تنها جایگاه CNG شهر خرم‌دره تعطیل است

علی‎اکبری اظهار داشت: تنها جایگاه و این امر مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است.

انتهای پیام/73006/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول