اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

همزمان با آغاز سال تحصیلی صورت می‌گیرد

حضور 5 هزار دانش‌آموز خرم‌دره‌ای در مقطع ابتدایی

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره گفت: در سال تحصیلی جدید 5 هزار و 324 دانش‌آموز ابتدایی در مدارس این شهرستان مشغول به تحصیل خواهند شد.

حضور 5 هزار دانش‌آموز خرم‌دره‌ای در مقطع ابتدایی

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، احمد بختیاری بعدازظهر امروز در جمع مسئولان آموزشی این شهرستان با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید 9 هزار و 734 نفر وارد مدرسه می‌شوند، گفت: 5 هزار و 324 دانش‌آموز ابتدایی در مدارس شهرستان خرم‌دره مشغول به تحصیل خواهند شد.

وی افزود: یک‌هزار و 548 دانش‌آموز در مقطع راهنمایی و همچنین 2 هزار و 298 دانش‌آموز در مقطع متوسطه در سال تحصیلی جدید مشغول به تحصیل می‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره با اشاره به نقش معلمان در پیشرفت جامعه خاطرنشان کرد: معلمی شغل انبیا بوده و معلمان نقش خطیری در توسعه و پیشرفت همه‌جانبه نظام جمهوری اسلامی ایران دارند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در راستای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: در این راستا معلمان باید دانش‌آموزان را با توطئه‌های دشمنان آشنا کنند.

بختیاری با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: اگر امروز می‌بینیم که در زمینه فناوری هسته‌ای در دنیا زبانزد هستیم، این مهم نتیجه توجه به علم و تفکر بسیجی و همت و تلاش مضاعف بوده است.

وی با اشاره به جایگاه تعلیم و تربیت در دین مبین اسلام تصریح کرد: معلمی شغل مقدس و خطیری محسوب می‌شود و معلمان نقش غیرقابل انکاری در توسعه کشور دارند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره افزود: دانش‌آموزان باید سخنان نیک و شایسته معلمان خود را سرلوحه زندگی قرار داده و با احترام نسبت به جایگاه معلم، با کسب علوم و دانش در مسیر توسعه نظام قدم بردارند.

وی با اشاره به همزمانی آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس اظهار کرد: از معلمان و مربیان مدارس می‌خواهیم تا درس ایثارگری، فداکاری و صبوری ملت ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس را به نونهالان و نوجوانان در مدارس بیاموزند.

این مسئول در ادامه به نقش والدین در علم‌آموزی دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: با آغاز سال تحصیلی از پدران و مادران که همیشه به فکر فرزندان خود هستند درخواست داریم که پا به پای معلمان زحمتکش یاریگر آموزش و پرورش باشند تا بتوانیم آموزش و پرورشی اثربخش، پاسخگو و توانمند داشته باشیم.

انتهای پیام/73002/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول