اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای رفع مشکلات حوزه سلامت در کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت

عدم نیاز به مراجعه حضوری بیش از 5 هزار کارمند حوزه سلامت

مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به راه‌اندازی سامانه مدیریت منابع انسانی برای نخستین‌بار در کهگیلویه و بویراحمد گفت: با این سامانه دیگر نیازی به مراجعه کارمندان حوزه سلامت برای مشکلات حوزه IT نیست.

عدم نیاز به مراجعه حضوری بیش از 5 هزار کارمند حوزه سلامت

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج وحید حبیبی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سامانه مدیریت منابع و درخواست‌های IT برای نخستین‌بار در استان کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی و نصب شد.

مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با تشریح برنامه‌ها و اهداف راه‌اندازی این سامانه افزود: در این سامانه همه اطلاعات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری سیستم‌های کامپیوتری و لوازم جانبی به همراه 2 هزار اطلاعات کاربری در این دانشگاه ثبت شده است.

وی گفت:‌ با راه‌اندازی این سامانه دیگر نیازی به مراجعه حضوری حدود پنج هزار نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی برای مشکلات حوزه IT، رایانه و نرم‌افزارها و همه مشکلات این حوزه وجود ندارد.

حبیبی ادامه داد: راحت‌تر شدن کارها در حوزه اینترنت و ITٰ، عدم نیاز به مراجعه حضوری، عدم اتلاف وقت و گزارش‌گیری دقیق و سریع از عملکرد کارشناسان اداره آمار و ITٰ را از جمله مزایای مهم این سامانه برشمرد.

مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه راه‌اندازی این سامانه مهم‌ترین پروژه 6 ماهه نخست این اداره در دانشگاه علوم پزشکی بوده، تصریح کرد:‌ ثبت همه اطلاعات در حوزه رایانه و IT بیش از سه ماه زمان برد و اکنون هر سیستم رایانه‌ای در این دانشگاه با مشخصات ریز در سامانه مدیریت منابع و درخواست‌های IT قابل مشاهده است.

* نحوه ثبت درخواست‌های حوزه IT

وی گفت: اگر به عنوان مثال یک سیستم رایانه‌ای مشکل ویندوز یا اتصال به اینترنت و یا هر مشکل دیگری داشته باشد، کاربر بدون نیاز به مراجعه حضوری درخواست و مشکل خود را در این سامانه ثبت می‌کند تا کارشناسان IT در کمترین زمان نسبت به برطرف کردن مشکل اقدام کنند.

حبیبی یادآور شد: چنین سیستمی در تعداد معدودی از دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور راه‌اندازی شده و در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز برای نخستین‌بار راه‌اندازی می‌شود.

مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به نحوه ثبت درخواست‌های کاربران سیستم سلامت در این استان اظهار کرد: کارکنان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در همه نقاط استان می‌توانند با مراجعه به نشانی www.yums.ac.ir لینک سامانه مدیریت منابع را کلیک کنند و از قسمت درخواست‌ها، مشکل و خواسته خود را ثبت کنند.

وی گفت: درخواست‌های ثبت شده در این سامانه در هر حوزه قابل مشاهده و پیگیری است و بدون اینکه نیازی به مراجعه حضوری باشد، کارشناسان فناوری اطلاعات نسبت به رفع عیب اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/82005/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول