اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ساری:

سامانه خدمات الکترونیک شهرداری ساری راه‌اندازی شد/ ارائه 60 خدمت شهری

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و آمار شهرداری ساری گفت: سامانه خدمات الکترونیک شهرداری ساری راه‌اندازی شد.

سامانه خدمات الکترونیک شهرداری ساری راه‌اندازی شد/ ارائه 60 خدمت شهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علیرضا عظیمی ظهر امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های فناوری اطلاعات شهرداری ساری در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه پرتال شهرداری ساری در ارائه خدمات، برتر کشوری است، اظهار داشت: پرتال شهرداری ساری یکی از کامل‌ترین درگاه‌های الکترونیک در کشور است.

وی افزود: پرتال شهرداری ساری در ارائه خدمات شهری قابل رقابت با کلان شهرهای کشور است.

این مسئول ادامه داد: این خدمات از طریق درگاه الکترونیک شهرداری ساری و به نشانی saricity.ir قابل دسترسی است.

عظیمی با اشاره به راه‌اندازی پرتال شهرداری ساری در سال جاری برای خدمات‌رسانی به شهروندان ساروی، تصریح کرد: این سایت با خدمات متعدد و کارآمد در زمینه خدمات نوین شهری یکی از کامل‌ترین پرتال‌های کشوری است.

وی تعداد خدمات این پرتال شهری را به بیش از 60 مورد دانست و ادامه داد: این امر نشانگر توجه ویژه مدیریت شهری با تحقق شهرداری الکترونیک و ارتباط شهروندان با این نهاد خدمات‌رسان در راحت‌ترین شیوه و کوتاه‌ترین بازده زمانی است.

مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و آمار شهرداری ساری اظهار داشت: ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان شامل سامانه مناقصه و مزایده، پرداخت الکترونیکی عوارض خودرو و نوسازی، کارتابل پرسنلی، سامانه جستجوی اشیا به جا مانده در اتوبوس و تاکسی، سامانه اطلاعات مشاغل، سامانه مسیریابی و درخواست خدمات مختلف می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این نسخه الکترونیکی علاوه بر معرفی پروژه‌های شاخص فناوری اطلاعات شهرداری ساری به معرفی چگونگی استفاده از نسخه موبایل این درگاه و سامانه مرکزی پیامک پرداخته شده است.

عظیمی خدمات الکترونیکی به مسافران را از دیگر اقدامات پرتال شهرداری ساری دانست و یادآور شد: درگاه الکترونیک شهرداری بستری مناسب برای مسافران به منظور اطلاع‌یابی آنان از شهر ساری، نقاط و مکان‌های دیدنی و گردشگری، اماکن مذهبی، اقامتی و خدمات قابل ارائه به آنان است.

انتهای پیام/86006/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول