اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش جیرفت:

کمیته امداد جیرفت زمینه رشد دانش‌آموزان را فراهم می‌کند

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: کمیته امداد در فراهم کردن زمینه رشد توانمندی‌های دانش‌آموزان وظیفه خود را انجام داده است.

کمیته امداد جیرفت زمینه رشد دانش‌آموزان را فراهم می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام علی‌اکبر علیدادی عصر امروز در آیین اختتامیه کانون موقت تابستانی کمیته امداد امام خمینی در این شهرستان با تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه (ع) اظهار داشت: ایشان را معصومه نامیدند، زیرا عصمت از گناه داشت و در رفتارش اسوه بود.

وی افزود: توسط کمیته امداد جیرفت کارهای فرهنگی و زیربنایی آموزشی خوبی در منطقه انجام شده و دانش‌آموزانی که در مجموعه خوابگاه این نهاد هستند، جزو بهترین دانش‌آموزان شهرستان در بعد علمی و اخلاق بوده و این بیانگر این است که کارهای آموزشی و تربیتی در این مجموعه به نحو مطلوب انجام شده است.

علیدادی تصریح کرد: کمیته امداد در فراهم کردن، زمینه رشد توانمندی‌های دانش‌آموزان وظیفه خود را انجام داده و دانش‌آموزان هم با تلاش خود از این ظرفیت استفاده و به دنبال تحصیل علمی باشند.

به گزارش فارس؛ در این آیین از دانش‌آموزان برتر شرکت کننده در کلاس‌های آموزشی در کانون موقت تابستانی کمیته امداد امام خمینی جیرفت تجلیل شد.

انتهای پیام/80002/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول