اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

عضو هسته مرکزی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر خبر داد

توزیع 5000 قلک جمع‌آوری کمک‌های مردمی بین دانش‌آموزان استان بوشهر

عضو هسته مرکزی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر از توزیع 5هزار قلک به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مشارکت در امر بازسازی عتبات عالیات بین دانش‌آموزان استان بوشهر خبر داد.

توزیع 5000 قلک جمع‌آوری کمک‌های مردمی بین دانش‌آموزان استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مهدی سنگی ظهر امروز در نشست ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان دشتستان اظهار داشت: استان بوشهر همیشه در عرصه فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی نقشی فعال و تعیین کننده در منطقه داشته است.

وی خاطرنشان کرد: ساخت خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل (ع) از ماموریت‌های فرهنگی مهمی است که مردم استان بوشهر به عهده دارند و باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در این زمینه همت کنند.

عضو هسته مرکزی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر اظهار داشت: جمع‌آوری کمک‌های مردمی یکی از رویکردهایی است که ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر در سال‌های اخیر به آن توجه داشته و در این زمینه نتایج ارزشمندی را شاهد بوده‌ایم.

وی عنوان کرد: توزیع پنج هزار قلک میان دانش‌آموزان استان بوشهر به‌منظور جمع‌آوری کمک خانواده‌های دانش‌آموزان به ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر از اقداماتی است که همزمان با شروع سال تحصیلی شاهد آن خواهیم بود.

این مسئول ادامه داد: قلک‌های توزیع شده میان دانش‌آموزان به‌صورت دائمی در مدارس حضور دارد و فقط وجوه آن‌ها برای انجام ماموریت‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات جمع‌آوری می‌شود.

عضو هسته مرکزی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر عنوان کرد: تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیریم تا با برنامه‌ریزی دقیق در زمینه جمع‌آوری کمک‌های مردمی بتوانیم اقدامات موثر و مثمر ثمر در بحث بازسازی عتبات عالیات داشته باشیم.

سنگی گفت: اطلاع‌رسانی و تبلیغات در این زمینه مهم‌ترین عامل برای حضور بیشتر مردم در این امر خدا پسندانه است و تمامی رسانه‌ها و افرادی که تریبون در اختیار دارند باید به این مهم توجه داشته باشند.

وی عنوان کرد: متولیان امور فرهنگی و اطلاع‌رسانی می‌توانند راه‌های تبلیغاتی را برای شرکت مردم در این امر شناسایی کنند و در این زمینه برنامه‌ریزی لازم داشته باشند.

بر اساس گزارش فارس، در این نشست حجت‌الاسلام علی علیزاده 100 میلیون ریال به ستاد عتبات عالیات دشتستان اعطا کرد.

انتهای پیام/2452/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول