اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه کتاب و لوازم التحریر اصفهان خبر داد

ثبات قیمت در بازار لوازم التحریر / استقبال دانش‌آموزان از دفتر با طرح ایرانی

رئیس اتحادیه کتاب و لوازم التحریر اصفهان گفت: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و جنب و جوش دانش آموزان برای خرید لوازم التحریر استقبال از دفاتر با طرح‌های ایرانی افزایش یافته است.

ثبات قیمت در بازار لوازم التحریر / استقبال دانش‌آموزان از دفتر با طرح ایرانی

اکبر چیت‌ساز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به قرار گرفتن در آستانه بازگشایی مدارس اظهار داشت: طی هشت ماه گذشته قیمت لوازم التحریر در بازار تغییری نکرده و بازار این محصول شاهد ثبات در قیمت‌ها است.

وی با توجه به عرضه محصولات نوشت افزاری در نمایشگاه‌ها عنوان کرد: در نمایشگاه‌های توزیع لوازم التحریر و فروش پاییزه قیمت این محصولات با 15 درصد زیر قیمت بازار به دانش آموزان ارائه می‌شود.

رئیس اتحادیه کتاب و لوازم التحریر اصفهان اضافه کرد: عرضه کتاب در کتاب‌فروشی‌ها و مراکز توزیع کتاب درسی از 16 شهریور آغاز شده و دانش‌آموزان با مراجعه به این مراکز نسبت به تحویل کتاب‌های درسی خود اقدام کنند.

این مسئول با اشاره به ترخیص دیر هنگام کاغذ تاکید کرد: امسال به دلیل تاخیر در ترخیص کاغذ از گمرک و تحویل دیر هنگام آن به مراکز تهیه و چاپ دفتر توزیع این محصول کمی با تاخیر انجام شد اما اکنون مشکلی در توزیع دفاتر به محصلان نداریم.

چیت‌ساز با اشاره به عرضه دفتر با طرح‌های ایرانی در کتاب‌فروشی‌ها تصریح کرد: استقبال دانش‌آموزان از این دفاتر بسیار خوب است و به دلیل طرح‌‌های جذاب این دفتر‌ها و اسلامی بودن آنها جایگزین مناسبی برای طرح‌های خارجی است.

وی با توجه به تاثیر لوازم التحریر در فرهنگ و رفتار دانش‌آموزان تاکید کرد: خانواده‌ها باید در خرید لوازم التحریر به مسائل فرهنگی اهمیت بدهند و سعی کنند که به فرزندان خود تصاویر روی جلد را بشناسانند و از دوران مدرسه آنها را با فرهنگ ایرانی آشنا سازند.

رئیس اتحادیه کتاب و لوازم التحریر اصفهان اذعان داشت: بدون شک تولیدکنندگان با ارائه محصولات به صرفه اقتصادی تولید و فروش خود نیز می‌اندیشند، اما این نکته را نباید فراموش کنند که پیش قدم شدن در زمینه اشاعه فرهنگ ایرانی اسلامی وظیفه همگان است و با حمایت از کالای ایرانی می توان گامی بلند در توسعه اقتصاد ایران زمین برداشت.

انتهای پیام/63015/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول