اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه سمنان خبر داد

افتخارآفرینی 16 دانش‌آموز بسیجی سمنان در کنکور سراسری

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: 16 دانش‌آموز بسیجی سمنان در کنکور سراسری سال 92 خوش درخشیدند.

افتخارآفرینی 16 دانش‌آموز بسیجی سمنان در کنکور سراسری

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، محمدحسن سلامی ظهر امروز در مراسمی که با حضور معاونان آموزش و پرورش استان و جمعی از فرهنگیان و دانش‌آموزان در سالن شهید مطهری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: برنامه آیه‌های تمدن ویژه دانش‌آموزان به منظور توانمندسازی آحاد مختلف دانش‌آموزان بسیجی و شناسایی دانش‌آموزان مستعد و سرآمد در سال‌های دوم و سوم راهنمایی و سه سال دبیرستان و پیش‌‏دانشگاهی اجرا می‌شود.

وی افزود: خدمات و حمایت مستمر علمی در طرح آیه‌های تمدن از دانش‌آموزان پس از ورود به رشته‌های هدف در دانشگاه‌های برتر صورت می‌گیرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: با اجرای 6 سال برنامه مدون آموزشی و تربیتی در مقطع دبیرستان، امکان کسب نتایج قابل توجه در ورود به دانشگاه‌های تراز برتر کشور فراهم خواهد شد.

سلامی هدف این دوره‌ها را کسب کرسی‌های برتر دانشگاه‌ها و تأمین منابع انسانی مورد نیاز کشور، کمک به توانمندسازی دانش‌آموزان بسیجی در تمامی سطوح تحصیلی و ... عنوان کرد.

وی منظور از اجرای این طرح را شناسایی و رشد علمی دانش‌آموزان سرآمد و مستعد بسیجی، تعمیق معرفت دینی و بصیرت سیاسی دانش‌آموزان عضو طرح، حمایت و ارائه خدمات مستمر و ارتقای سطح تحصیلی و افزایش منزلت دانش‌آموزان بسیجی بیان کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: مجموع آمار شرکت‏‌کنندگان در مقاطع مختلف تحصیلی، یک هزار و 459 نفر است که بعد از صدور کارنامه یک هزار و 205 نفر در آزمون سراسری پذیرفته شده‌اند.

بر اساس این گزارش، مینا حیدریان، مهشیدالسادات خاتمی، نگار مشتاقی، مهیا سهرابی، حسین حیدریان، محمدحسین میرکیانی، عباس سالمی‌نژاد، رضا جلالی‌‏فیروزکوهی، سروش نعمت‌الهی، محمد ابراهیمیان، ابراهیم سایری، محمدمهدی دزیانی، مهیا ترحمی، محمدعلی پورعلی و حسن کلانتری به عنوان رتبه زیر هزار کنکور معرفی شدند و امیر محقق رتبه 16 کنکور را کسب کرد.

انتهای پیام/2249/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول