اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

بستر سرمایه‌گذاری برای پالایشگاه نفت در مازندران مهیا است

استاندار مازندران با تاکید بر آماده بودن بستر سرمایه‌گذاری برای ایجاد پالایشگاه نفت در مرکز استان گفت: مصمم به دعوت از مسئولان کرواسی برای سرمایه‌گذاری در این بخش هستیم.

بستر سرمایه‌گذاری برای پالایشگاه نفت در مازندران مهیا است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدعلی‌اکبر طاهایی بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح کارخانه تولید سیگار اظهار داشت: مازندران 200 هزار هکتار اراضی شیب‌دار بلااستفاده دارد که می‌شود بخشی از این زمین‌ها را به کشت دخانیات اختصاص داد.

وی تصریح کرد: جهت‌گیری دو هزار هکتاری از اراضی بلااستفاده مازندران برای کشت تنباکو است که می‌تواند در این بخش به اشتغال استان مازندران کمک کند.

استاندار مازندران با اعلام اینکه سطح زیر کشت دخانیات در مازندران نسبت به سال 61 تقلیل یافت، بیان داشت: برای احیای مجدد می‌شود از زمین‌های بلااستفاده استان مازندران به این امر اختصاص داد.

وی در ادامه به ممنوعیت بهداشتی مصرف سیگار اشاره کرد و گفت: هیچ دولتی با وجود شعارهای مکرر بهداشت هرگز به محدود کردن کشت تنباکو اقدام نکرد.

طاهایی در ادامه با اشاره به طرفیت مناسب تولید سیگار در مازندران بیان داشت: اگر چرخه تولید سیگار در مازندران کامل شود تنها 30 درصد مصرف داخلی را تامین می‌کند.

وی در ادامه به حضور پرشور مردم مازندران در انتخابات اشاره کرد و گفت: مازندران در حلقه سیاسی بر بام ایران قرار گرفت و مازندران بیشترین رای را به رئیس جمهور منتخب داد.

استاندار مازندران در ادامه خواستار توجه بیشتر دولتمردان به مازندران شد.

طاهایی در ادامه با اشاره به آماده بودن بستر سرمایه‌گذاری برای پالایشگاه نفت در مرکز استان مازندران بیان داشت: مسئولان کرواسی را نسبت به سرمایه‌گذاری در این بخش دعوت می‌کنم.

وی در پایان با اشاره به انتخاب ربیع فلاح به عنوان استاندار مازندران از جانب هیئت دولت با تبریک به استاندار جدید مازندران گفت: ربیع فلاح دوست سی ساله من است.

انتهای پیام/86004/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول