اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

بازدید رئیس کل دادگستری مازندران از نمایشگاه توانمندی صادراتی

رئیس کل دادگستری و اعضای کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری از نمایشگاه توانمندی‌های تولیدات مازندران در شرکت شهرک‌های صنعتی استان بازدید کردند.

بازدید رئیس کل دادگستری مازندران از نمایشگاه توانمندی صادراتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، رئیس کل دادگستری و اعضای کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری از نمایشگاه توانمندی‌های تولیدات مازندران در شرکت شهرک‌های صنعتی استان بازدید کردند.

عباسعلی وفایی‌نژاد، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در حاشیه بازدید رئیس کل دادگستری و اعضای کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان از نمایشگاه توانمندی‌های تولیدات واحدهای صنعتی از شهرک‌های صنعتی گفت: این نمایشگاه با هدف معرفی واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان برپا شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران بیان داشت: این نمایشگاه به صورت دائمی دایر شده و واحدهای تولیدی و صنعتی در هر دوره چهار ماهه، محصولات خود را ارائه می‌کنند.

وفایی‌نژاد ادامه داد: در این دوره از نمایشگاه، محصولات 70 واحد تولیدی صنعتی مازندران که تولیدات صادراتی در سطح استان دارند، مورد عرضه و نمایش قرار گرفته است.

وی، مهم‌ترین هدف شرکت از برپایی نمایشگاه را معرفی تولیدات واحدهای صنعتی استان برشمرد و اذعان داشت: آشنایی مردم با صنایع و تولیدات بومی، نقش تأثیرگذار در استفاده از کالاهای تولید شده در استان را دارد.

این نمایشگاه به همت معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران دایر شده است.

انتهای پیام/2296/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول