اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد مشگین‌شهر عنوان کرد

ترویج آرمان‌های امام و شهدا بهترین راه مقابله با جنگ نرم دشمن

رئیس دانشگاه آزاد واحد مشگین‌شهر گفت: دشمن با تمام توان برای شستشوی مغزی جوانان ما سرمایه‌گذاری کرده است که برای مقابله با این نوع ترفندها باید ترویج آرمان‌های امام و شهدا در اولویت قرار گیرد.

ترویج آرمان‌های امام و شهدا بهترین راه مقابله با جنگ نرم دشمن

به گزارش خبرگزاری فارس ازاردبیل، بهرام عباس‌زاده ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی برای هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشگین‌شهر اظهار داشت: جنگ امروزی با جنگ دیروزی تفاوت‌های بسیاری دارد چرا که در آن زمان دشمن مشخص بود و تاکتیک جنگ در میدان نبرد کاربرد داشت اما جنگ امروزی جنگ نرم بوده و دشمن نامرئی با تمام توان برای شستشوی مغزی جوانان این مرز و بوم سرمایه‌گذاری کرده است و با هجمه‌های فرهنگی در این راستا می‌کوشد، که برای مقابله با این نوع ترفندها تولید علم و اندیشه اسلامی توام با ترویج آرمان‌های امام و شهدا باید در اولویت قرار گیرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: به همین جهت دانشگاه به عنوان محور توسعه فرهنگی و محل تولید علم در مقابل هجمه‌های فرهنگی غرب که برای تسلط به ملت‌ها است باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که دستاورد‌های دفاع مقدس را برای نسل چهام انقلاب تفهیم کند تا این نسل در مقابل حملات گسترده فرهنگی واکسینه شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس دانشگاه آزاد واحد مشگین‌شهر در پایان سخنان خود ابراز داشت: با توجه به انواع شبیخون فرهنگی، ما دانشگاهیان باید دقت کامل را داشته باشیم که همیشه و هر لحظه در حالت تدافعی قرار داریم و بایستی در مقابل این تهدیدات طوری اقدام کنیم که کوچکترین فرصتی را به حریف مقابل ندهیم و این امر با الگو قرار دادن زندگینامه شهدا در زندگی خود تحقق خواهد یافت.

انتهای پیام/62009/ط20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول