اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

قهرمان ملی کسی است که ایجاد اشتغال کند/ گردشگری حوزه کم‌هزینه ایجاد اشتغال

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: قهرمان ملی کسی است که اشتغال ایجاد کند و این امر نیاز به برنامه‌ریزی و توجه به سرمایه‌گذاری دارد.

قهرمان ملی کسی است که ایجاد اشتغال کند/ گردشگری حوزه کم‌هزینه ایجاد اشتغال

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، امیر خجسته ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان همدان با بیان اینکه امروز، کشور به خاطر تحریم در شرایط خاصی قرار دارد، افزود: امروز ما به دنبال ممکن کردن کارهای غیر ممکن هستیم که این امر را در دفاع مقدس نیز به اثبات رسانده‌ و در برابر ابرقدرت‌ها ایستادیم.

وی با بیان اینکه جنگ بعدی جنگ اقتصادی است، افزود: مقام معظم رهبری چند سالی است عناوین سال را با مضمون اقتصادی انتخاب می‌کنند که همین سمت و سوی حرکت مردم و مسئولان را برای تحقق آن عناوین سوق می‌دهد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس بیان داشت: تحقق شعار رهبری در سال جاری دوای درد نظام است که اگر عملیاتی نشود آسیب خواهیم دید.

وی با تأکید بر حفظ استقلال و تمرکز بر تولید ملی و داخلی اذعان کرد: حماسه اقتصادی باید با همت مسئولان و مردم عملیاتی شود.

خجسته در بخش دیگری از بر لزوم جدی گرفتن بحث اشتغال تأکید کرد و افزود: قهرمان ملی کسی است که اشتغال ایجاد کند که این امر نیاز به توجه به سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی است.

وی با بیان اینکه بانک‌ها باید دیدگاه ملی و استانی داشته باشند، افزود: استان همدان با برخورداری از ظرفیت‌های خوب در همه ابعاد باید در همه حوزه‌ها فعال شده و اشتغال ایجاد کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گردشگری را یکی از حوزه‌های کم‌هزینه در ایجاد اشتغال دانست و افزود: با ثبت یک هزار و 600 اثر ملی در سطح استان، امیدواریم شاهد تحول در این حوزه باشیم.

وی با بیان اینکه ما نیاز به ارتباط با وزارتخانه‌ها داریم، خاطرنشان کرد: باید با توجه به توانمندی‌های استان، به دنبال رشد و توسعه پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین باشیم.

خجسته در پایان سخنانش جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی از دیگر مسائل مهم برشمرد و گفت: مدیران دستگاه‌ها نباید منتظر اعتبارات دولتی باشند بلکه باید به دنبال سرمایه‌گذار داخلی و خارجی بوده و از این منظر جذب اعتبار کنند که این امر در مجمع نمایندگان استان نیز در حال پیگیری است.

انتهای پیام/89003/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول