اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

عملی کردن تعهدات، سرمایه‌گذاری را در آذربایجان غربی افزایش می‌دهد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: عملی کردن تعهدات، سرمایه‌گذاری را در آذربایجان غربی همانند سایر استان‌های کشور افزایش می‌دهد.

عملی کردن تعهدات، سرمایه‌گذاری را در آذربایجان غربی افزایش می‌دهد

نادر قاضی پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در برخی استان‌های کشور وقتی استاندار جلسه برگزار می‌کند و به سرمایه‌گذاران تعهد می‌دهد تعهدات در مواقع لازم انجام می‌شود ولی این امر در استان تحقق نیافته است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: در آذربایجان غربی نیاز است حتما استاندار، معاونان و مدیران کل وقتی در جلسه تعهد سرمایه‌گذاری می‌دهند به تعهدات خود عمل کنند.

قاضی‌پور تصریح کرد: اگر به تعهدات عمل شود یقینا سرمایه‌گذاری در استان آذربایجان غربی نیز همانند سایر استان‌ها افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: در آذربایجان غربی نگرش‌ها بخشی و سطحی است و نیروی نظارتی از ارگان‌های نظارتی می‌ترسند.

وی خواستار جلب سرمایه‌گذاران برای ورود به صنایع فلزی در آذربایجان غربی شد و ابراز داشت: بالا بودن نرخ سود تسهیلات، نگرانی از زمان باز پرداخت تسهیلات، کمبود نقدینگی، پایین بودن سقف تسهیلات، مشکل تامین ارز و ... از مشکلات پیش‌‌‌‌روی واحدهای تولیدی است.

قاضی پور اذعان کرد: در سال حماسه اقتصادی تمامی مسئولان باید در راستای رفع مشکلات واحدهای صنعتی و بهبود وضعیت آن‌ها تمام تلاش خود را به کار گیرند و واحدهای صنعتی باید به فکر کیفیت محصولات و صادرات باشند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: در این راستا صنعتگران و صاحبان صنایع نیز باید بیش از پیش و با اتخاذ تصمیمات صحیح مدیریتی یاری رسان مسئولان باشند.

وی با بیان اینکه آذربایجان غربی ویژگی‌های منحصر به فردی برای جذب سرمایه و سرمایه‌گذاری دارد، خاطرنشان کرد: باید همه توان خود را برای حل مشکلات سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و صنعتگران در حوزه تولید و برنامه‌ریزی برای صادرات به کار گرفته و خلق حماسه اقتصادی را محقق کرد.

قاضی‌پور یادآور شد: توجه به فعالیت بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت‌های بومی آذربایجان غربی به جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی کمک می‌کند.

انتهای پیام/61005/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول