اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان اهر خبر داد

سرمایه‌گذاری 4 هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی در طرح‌های تولید و اشتغال

فرماندار شهرستان اهر از سرمایه‌گذاری 4 هزار میلیارد ریالی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و تعاونی در طرح‌های تولیدی و اشتغال شهرستان اهر خبر داد.

سرمایه‌گذاری 4 هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی در طرح‌های تولید و اشتغال

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی ظهر امروز در مراسم افتتاح کارخانه تولید رب و پوره سیب اهر اظهار کرد: براساس تفاهمنامه همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری این شهرستان 51 طرح با سرمایه‌گذاری 4 هزار میلیارد ریال در قالب طرح‌های تولیدی، کشاورزی، معدنی، آهن، صنایع تبدیلی و صنایع غذایی از دو سال گذشته آغاز شده که امیدواریم با بهره‌برداری از این طرح‌ها شاهد اشتغال پایدار در منطقه و جلوگیری از مهاجرت افراد جویای کار به مرکز استان و سایر شهرها باشیم.

راه‌اندازی دفتر کارآفرینی و ستاد جذب سرمایه‌گذاری در محل فرمانداری اهر

وی از راه‌اندازی دفتر کارآفرینی و ستاد جذب سرمایه‌گذاری در محل فرمانداری اهر خبر داد و افزود: سرمایه‌گذاران و کارآفرینان با مراجعه به این دفتر ضمن مشاوره با کارشناسان از ظرفیت‌ها و استعدادهای منطقه و موقعیت شهرستان و توانمندی‌های آن بیش از پیش آگاه می‌شوند.

این مقام مسئول، به تقویت زیرساخت‌های شهرک صنعتی اهر نیز اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با تلاش‌های انجام شده تمام امکانات مورد نیاز از جمله آب، برق، تلفن، گاز و جاده دسترسی مناسب فراهم شده و سرمایه‌گذاران می‌توانند از امکانات و تمهیدات و تسهیلات ویژه شهرک صنعتی اهر در راه‌اندازی واحدهای تولیدی بهره‌مند شوند.

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان اهر با اشاره به شعار سال و تأکیدات مقام معظم رهبری گفت: ملت ایران با حضور حماسی در 24 خرداد ماه بیعت ناگسستنی خود را با آرمان‌های انقلاب به اثبات رساندند و امروز نیز وظیفه داریم با فرهنگ سازی مناسب فرهنگ حمایت از کالاهای ایرانی را به یک فرهنگ عمومی تبدیل کنیم.

با حضور نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی و فرماندار و مسئولان شهرستان اهر، کارخانه تولید رب و پوره سیب در اهر افتتاح شد.

برای ساخت این کارخانه در 15 هزار مترمربع زمین با 4 هزار مترمربع زیربنا که در آن رب گوجه فرنگی و پوره میوه‌جات تولید خواهد شد بیش از 20 میلیارد ریال اعم از آورده شخصی و مشارکت بانک کشاورزی هزینه شده است.

با افتتاح این کارخانه برای 45 نفر به صورت مستقیم و برای 15 نفر به صورت غیرمستقیم امکان اشتغال فراهم شد.

انتهای پیام/60003/س40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول