اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیران آینده روحیه خدمت‌رسانی را تجربه کردند

پایان اردوهای هجرت دانشجویی در اردبیل

بعد از روزها تحمل سختی‌ها و شیرینی ناشی از خدمت‌رسانی اردوهای هجرت دانشجویی پایان یافت و نسل آینده کوله‌باری از تجربه اندوختند.

پایان اردوهای هجرت دانشجویی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسم پایانی اردوهای هجرت دانشجویی که عصر امروز در اردبیل برگزار شد، رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل در سخنانی گفت: دانشجویان در مدت 15 روز با حضور در 80 روستای استان اردبیل در عرصه‌های مختلف فرهنگی، عمرانی، ورزشی، تفریحات سالم و گروه‌های خودجوش جهادی سعی کردند در 80 روستای استان آثار ماندگار و بی‌بدیلی از خود به یادگار بگذارند تا همگان بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.

حمید امیریان افزود: در این طرح بیش از یک‌هزار و 444 دانشجو در قالب طرح هجرت بسیجی در میدان‌های سخت و طاقت‌فرسای عمران و آبادانی حضور پیدا کرده و مدیران آینده کشور بیشتر و بهتر با روحیه جهادی و همچنین کارهای عام‌المنفعه آشنا شده و زکات علم خود را پرداختند.

وی تصریح کرد:‌ در این طرح شاهد مشارکت دلسوزانه دانشجویان اعم از خواهر و برادر در روستاها و مناطق محروم بودیم که حتی به رفع مشکلات درسی دانش‌آموزان، نیاز ورزشی آنها و همچنین کارهای تربیتی و آموزش قرآن کریم همت کرده و در نهایت ساده‌زیستی و بی‌ریا تلاش کردند تا همراه با روستاییان این زندگی عزتمندانه را تجربه کنند.

امیریان در ادامه خاطر نشان کرد: نسل آینده این جامعه با اخلاص در فکر و عمل سعی دارند بهترین و کامل‌ترین مجموعه‌های جهادی را به نمایش بگذارند که امیدواریم در این عرصه بتوان بیش از گذشته کشور را در مسیر سازندگی، عمران و ترقی بیشتر سوق داد.

این مسئول اضافه کرد: نوسازی و زیباسازی مدارس با حضور دانش‌آموزان و همراهی طلاب و روحانیان در آموزش‌های احکام، قرآن و نمازهای جماعت و شناسایی مناطق محروم توسط جهادگران از جلوه‌های زیبای حرکت رو به جلوی بسیج سازندگی در سال‌های اخیر بوده است.

وی رفع محرومیت‌های معیشتی، فرهنگی، عمرانی و آموزشی را در مناطق مختلف از رویکردهای اردوهای بسیج دانشجویی توصیف کرد و ادامه داد: این اردوها به صورت 15 روزه برگزار شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس بسیج سازندگی استان تمرکز گروه‌های جهادی در مناطق زلزله‌زده و اعزام 30 گروه جهادی و 10 اکیپ پزشکی متشکل از بسیجیان محلات، دانشجویان، دانش‌آموزان،‌ طلاب و پزشکان را یادآور شد و گفت: خدمات‌رسانی در مناطق محروم از جمله روستای گندم‌آباد خلخال و احداث 14 باب خانه محروم به متراژ 60 متر مربع در این روستا از کارهای ماندگار و جاودانه اردوهای جهادی است.

امیریان در پایان سخنان خود گفت:‌ این نیروها دلاورانه در عرصه اقتصاد مقاومتی نیز ورود پیدا کرده و توانسته‌اند زیباترین جلوه‌های تقویت اقتصاد مقاومتی و خلق حماسه اقتصادی امسال را که خواسته و مطالبه اصلی مقام معظم رهبری است، جامه عمل بپوشانند.

انتهای پیام/62006/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول