اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان خبر داد

خرید 161 هزار تن گندم در استان زنجان

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان از خرید 161 هزار تن گندم در استان زنجان خبر داد.

خرید 161 هزار تن گندم در استان زنجان

رسول منصوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: آمار ارائه شده خرید گندم مروبط به شرکت‌های دولتی است.

وی با اشاره به اینکه 10هزار تن گندم توسط کارخانه‌های آرد سازی تهیه شده است، باتوجه به اینکه شرکت مینو نیز 44 هزار تن گندم را خریداری کرده‌ است.

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه خرید گندم شرکت‌های دولتی استان 161 هزار و 500 تن است، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان فصل خرید 10 هزار تن گندم دیگر نیز خریداری و ذخیره‌سازی شود.

وی در ادامه پیش‌بینی سازمان کشاورزی برای خرید گندم را 259 هزار تن اعلام کرد و افزود: تفاوت خرید گندم با پیش‌بینی‌های انجام شده 20 هزار تن است که به احتمال زیاد این مقدار گندم در دست کشاورزان است.

منصوری همچنین با اشاره به پرداخت 80 درصدی مطالبات کشاورزان گفت: مطالبات تا 22 مرداد پرداخت شده است و بقیه مطالبات تا پایان شهریور ماه به کشاورزان پرداخت می‌شود.

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به اینکه 120هزار تن گندم مورد نیاز استان زنجان است،  اعلام کرد: 40 هزار تن مازاد بر نیاز ذخیره‌سازی شده است.

وی در پایان با بیان اینکه از هفته گذشته ارسال گندم به سایر استان‌ها آغاز شده است، تصریح کرد: تاکنون حدود 11 هزار تن گندم به استان‌های گیلان، قزوین و قم ارسال شده است.

انتهای پیام/73005/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول