اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت غله استان سمنان:

خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان سمنان پایان یافت

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان از پایان خرید تضمینی محصول گندم از کشاورزان این استان خبر داد.

خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان سمنان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان، محمدباقر منوچهری گفت: خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان سمنان امسال پنج برابر افزایش یافته است.

 

وی میزان خرید پارسال گندم در استان سمنان را بیش از 9 هزار تن اعلام کرد و گفت: این میزان امسال بیش از 48 هزار تن گندم بود.

 

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان با بیان اینکه قیمت خرید تضمینی گندم هفت هزار و 200 ریال بود، گفت: با مصوبه جدید، این رقم به هشت هزار ریال افزایش یافت و کشاورزانی که پیش از این مصوبه گندم‌ها را تحویل داده و پول آن را تحویل گرفته‏‌اند، به زودی مابه‌‏التفاوت رقم اضافه شده را دریافت خواهند کرد.

 

وی با اشاره به پرداخت بیش از 95 درصد مطالبات گندم‏‌کاران این استان گفت: بقیه مطالبات هم تا پایان هفته پرداخت می‏‌شود.

 

منوچهری گفت:از آغاز اعلام نرخ جدید خرید تضمینی نیز قیمت با نرخ جدید محاسبه و بهای گندم‏‌های دریافتی از کشاورزان نیز طبق این نرخ پرداخت می‌‏شود.

 

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان افزود: همچنین پرداخت مطالبات گندم‏‌کارانی که قبل از افزایش بهای گندم، محصول خود را به مراکز دولتی تحویل داده‌اند، پس از بررسی در اسرع وقت به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.

 

 

وی با اشاره به ظرفیت 280 هزار تنی ذخیره‌‏سازی گندم در استان سمنان خاطرنشان کرد: مراکز خرید مادامی که کشاورزان گندم‌کار، گندم‏‌های خود را عرضه کنند، فعال بوده و تمام تلاش خود را در جهت پرداخت به‏‌موقع وجوه کشاورزان خواهد داشت.

 

 

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان یادآور شد: کار خرید گندم از مراکز خرید از اواخر خرداد ماه امسال آغاز شده بود.

 

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول