اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت نظارت سازمان صنعت و تجارت خراسان شمالی خبر داد

جریمه 18 میلیارد ریالی متخلفان حوزه خرید گندم در خراسان شمالی

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی از جریمه 18 میلیارد و 416 میلیون ریالی متخلفان حوزه خرید گندم در این استان خبر داد.

جریمه 18 میلیارد ریالی متخلفان حوزه خرید گندم در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی، مهدی خداجویی اظهار کرد: در راستای برخورد با دلالان و سودجویان حوزه گندم و در جهت حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان طرح نظارت و بازرسی انجام می‌شود.

وی افزود: با عنایت به ابلاغ ممنوعیت خرید و فروش و نقل و انتقال گندم به غیر از شرکت غله و خدمات بازرگانی و در راستای برخورد با متخلفان حوزه  گندم بازرسان سازمان ضمن بازرسی از مراکز خرید گندم در قالب گشت مشترک با همکاری سایر دستگاه‌های ذی‌ربط  و یا به طور مستقل، با تمام مراکز غیر مجازی که اقدام به خرید و فروش گندم خارج از ضوابط کرده، برخورد می‌کنند.

خداجویی تصریح کرد: در همین راستا تعداد سه فقره پرونده تخلف به ارزش 18 میلیارد و 416 میلیون ریال برای واحدهای متخلف تشکیل و برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

وی گفت: این سازمان  آمادگی خود را جهت دریافت گزارشات و شکایات مردمی کالا و خدمات اعلام و اذعان می‌دارد هم استانی‌ها با مشاهده هرگونه تخلف و گزارش آن از طریق تلفن 124 می‌توانند در خنثی کردن اثرات عوامل روانی و ساماندهی بازار کالا و خدمات نقش ارزشمندی را ایفا کنند. 

انتهای پیام/63002/ر/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول