اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره غله و بازرگانی منطقه 13 همدان خبر داد

پرداخت پول گندم به گندمکاران در مراحل پایانی

مدیرکل اداره غله و بازرگانی منطقه 13 همدان پرداخت پول گندم به گندمکاران را در مراحل پایانی دانست و گفت: بعد از اختصاص بودجه از سوی دولت، مابقی معوقات به حساب گندم‌کاران واریز می‌شود.

پرداخت پول گندم به گندمکاران در مراحل پایانی

غلامرضا راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: پرداخت پول گندم به کشاورزان آغاز شده و اکنون در مراحل پایانی قرار دارد.

وی در خصوص ادامه خرید گندم از کشاورزان و اختصاص بودجه دولتی افزود: دولت در پرداخت پول گندم  به خریداران که به صورت مرحله‌ای و طی روندی اقدام به این کار می‌کند توانسته مبلغ قابل توجهی را پرداخت کند.

مدیرکل غله و بازرگانی منطقه 13 همدان اظهار کرد: پرداخت پول گندم به کشاورزان قبلاً تا 31 تیر ماه انجام شده بود که از آن تاریخ به بعد نیز دولت مبلغی را تا تاریخ 13 مردادماه پرداخت کرد و پرداخت مابقی نیز به اختصاص بودجه دولت بستگی دارد.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای نخست خرید گندم، روزانه 4 هزار تا 5 هزار تن گندم از گندمکاران تحویل گرفته می‌شد که از تاریخ 20 مردادماه این روند کاهش یافته و به مراحل پایانی خود نزدیک است.

 راد افزود: با توجه به خریدهای صورت گرفته سعی بر این است بلافاصله بعد از اختصاص بودجه از سوی دولت مابقی معوقات به حساب گندم‌کاران واریز شود.

انتهای پیام/2499/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول