اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر خبر داد

آغاز برنامه‌های هفته دولت در استان بوشهر با غبارروبی گلزار شهدا

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: برنامه‌های هفته دولت در استان بوشهر با غبار روبی 208 گلزار شهدا در استان بوشهر آغاز می‌شود.

آغاز برنامه‌های هفته دولت در استان بوشهر با غبارروبی گلزار شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد حسین زارع ظهر امروز در نشست ستاد هفته دولت در استان بوشهر، با تبریک این هفته، هفته دولت را فرصتی مغتنم برای انعکاس عملکرد دولت‌مردان برشمرد و گفت: منش مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر بهترین الگو برای دولتمردان نظام اسلامی است، این دو بزرگوار الگوی مدیریتی مناسبی برای دولت مردانی هستند که می خواهند در مسیر نظام و ارزش‌های اسلامی گام بردارند.

وی با تاکید بر تاسی مسئولان به ویژگی‌های والای رفتاری و اخلاقی شهیدان رجایی و باهنر ادامه داد: الگو قرار دادن این بزرگواران زمینه‌های رشد و پیشرفت جامعه اسلامی در تمام زمینه‌ها را فراهم خواهد آورد.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت با تشریح برنامه‌های هفته دولت در استان بوشهر گفت: در این هفته بیش از 500 برنامه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی در سطح استان بوشهر برگزار می‌شود.

زارع با بیان اینکه گلزار شهدای استان بعداز ظهر امروز غبارروبی و گل‌گذاری می‌شود افزود: ساعت 18 امروز همزمان در 208 گلزار شهدای استان بوشهر مراسم غبارروبی و گل‌گذاری برگزار می‌شود و مسئولان و کارکنان دولت بار دیگر با شهدای والامقام تجدید میثاق می‌کنند.

دبیر ستاد هفته بزرگداشت دولت دراستان بوشهر با تشریح برنامه‌های هفته دولت افزود: تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران کارمند، برگزاری جشنواره شهید رجایی و تجلیل از مدیران، دستگاه‌ها و کارمندان برتر، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری، جلسه پرسش و پاسخ مسئولین با مردم، افتتاح پروژه‌های عمرانی، برگزاری دعای پر فیض کمیل و ندبه به یاد شهدای دولت، سخنرانی استاندار ، معاونین استاندار، فرمانداران و تشریح فعالیت های نظام اسلامی در نمازهای جمعه 8 شهریور، برگزاری محفل انس با قرآن کریم از جمله برنامه‌های هفته دولت است.

معاون استاندار بوشهر تاکید کرد: در این هفته ضمن شرکت مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان درآیین غبارروبی در 208 گلزار شهدای استان بوشهر، 124 طرح عمرانی به ارزش 208 میلیارد تومان در استان بوشهر افتتاح می‌شود.

وی دیدار مسئولان با خانواده 91 کارمند شهید استان بوشهر را از دیگر برنامه هفته دولت در استان برشمرد و گفت: در این هفته مسئولان دستگاه‌های اجرایی با مددجویان کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی دیدار و از وضعیت آنها آگاه می‌شوند.

دبیر ستاد هفته دولت در استان بوشهرحضور مسئولان استان در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی برای پاسخگویی به سوالات مردم، و بازدید استاندار و معاونین استاندار از شهرستان‌ها و شرکت در برنامه‌های هفته دولت را از دیگر برنامه‌های هفته دولت برشمرد.

انتهای پیام/66006/س40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول